פריוויו יום שלישי לוהט/ יונתן שגב

שלום לכולם, וברוכים הבאים לפריוויו יום שלישי נוסף. איזה כיף שהפלייאוף הגיע. החג של כל אוהדי הכדורסל בכלל ושלנו, אוהדי ה-NBA וקוראי הופס בפרט. אחרי שעברנו כבר סיבוב שלם של משחקים, אני יכול להגיד שאותי באופן אישי הוא ממש לא מאכזב. הסדרות המותחות, הקצב שעלה מהעונה הרגילה, הכוכבים שהגיעו או לא הגיעו. נהדר. עם כל עליית הקצב, נראה שגם אנחנו באתר העלנו קצב. וכמו שהדחיפות בצבע מופיעות בתדירות גבוהה יותר, כך אני מרגיש שהרוחות מתלהטות בתגובות והפוסטים לעתים תכופות יותר והתגובות חורגות מגבולות הנעים פעמים רבות.

לכן, אבקש, באופן אישי – בלי קשר בכלל לצוות כולו – לנסות ולהשתדל לזכור שאנחנו כאן בגלל הכדורסל ושזה הזמן הטוב ביותר בעבור אוהדי הכדורסל (אולי לעבודה והלימודים זה לא תורם) ולדעתי עדיף להעביר אותו עם מעט התנגחויות. כמה דברים שאני חושב שחשובים בכדי לשמור על אווירה נעימה יותר: התייחסות לגופו של עניין ולא לגופו של כותב – כמו שהרמב"ם כותב בהקדמתו למסכת אבות שזכיתי ללמוד ("שמונה פרקים") – "שמע את האמת מפי אמרה". שנית, להשאיר את הדיונים בתחום הכדורסל. הפלטפורמה הזו נועדה לכך, ואני מאמין שזה יתרום בהרבה אם נעסוק בכדורסל ולא בדברים אחרים. אפשר להחליף מיילים ולעשות דיון במייל. ובכלל, לזכור שיש אדם בצד השני מאחורי המקלדת. החוק הקבוע בקשר לדרך ארץ באינטרנט מבחינתי, הוא לא לכתוב משהו שלא היית מעיז להגיד פנים מול פנים.

אז כפי שאמרתי, מדובר על פלייאוף לוהט, ושני משחקים לוהטים מצפים לנו גם הערב, כשהבונוס הוא ששניהם משודרים בערוץ הספורט. המנה הראשונה מתחילה ב-3 בלילה עם קליבלנד נגד טורונטו, כשב-5:30 הווריורס מארחים את הפליקאנס בחזרתו הפוטנציאלית של סטף קארי אל הליינאפ.

 

כולה כדורסל.

 

בואו נתחיל:

3:00 טורונטו ראפטורס (1) – קליבלנד קאבלירס (4) – 0-0 בסדרה

כשהייתי ילד צעיר (יותר), מאוד אהבתי לשחק בחוץ. כל משחק שהיה משוחק בבית ספר – מתופסת פשוטה עד למשחקים ממוצאים של מורים לספורט, כשבתווך כמובן נמצאים כל משחקי הכדור האהובים עלי במיוחד –  הייתי מיד רץ להשתתף בו. כל דבר שכלול בו ריצה ותחרותיות – קאונט מי אין. הייתי נשאר גם לשחק אחרי שעות בית הספר עד שהמשחק היה מסתיים. אחד מהמשחקים הזכורים לי ביותר מהרשימה, היה המשחק שנקרא "הדוב הגדול". לא ארחיב לכם על המשחק – למרות שאני רוצה להאמין שרובכם מכירים אותו – אבל אסביר קטע מסוים במשחק. בתחילת כל "תור" של המשחק, מתנהל דיאלוג כזה בין התופסים לבורחים: "מי מפחד מהדוב הגדול?" "אף אחד" "ואם הוא יבוא?" "שיבוא" ואם הוא יטרוף? "שיטרוף". 

זה אחד מאותם המשחקים, שהתופסים תמיד מנצחים. עד שהם לא מסיימים לתפוס את כל הבורחים (או שהצלצול שקורא להיכנס לכיתה מושמע) המשחק לא נגמר. למה אני מספר לכם את כל זה? משהו באיך שהמשחק מתנהל ובדיאלוג הזה בפרט, הזכיר לי את היחסים של לברון עם המזרח. גם כשהקבוצות מצהירות שאינן מפחדות מלברון, שיבוא ושיטרוף, הוא בסופו של דבר, מנצח. משך 7 שנים רצופות, הוא מתעלל במזרח וגם כשנראה שקבוצה תוכל להדיחו, זה נגמר בהעפלה נוספת של "הדוב הגדול" לגמר הליגה.

למרות שלא הייתי בתקופתו של ג'ורדן, וגם את השיא של קובי – למשל – די פספסתי, אני מרשה לעצמי להגיד שכוח ההרתעה של ג'יימס – זה שלא נותן לי בכלל ספק על מי להמר במשחק 7, גם אם היו נותנים לאינדיאנה להתחיל ב-10 הפרש – משתווה רק לזה של מייקל. בהיסטורית הכדורסל. לדעתי, בכדי לעבור את הקבוצה של לברון יש שתי אפשרויות; או להיות קבוצה עדיפה על קבוצתו של ג'יימס באופן משמעותי ביותר, או להסתכל ללברון בלבן של העיניים. להאמין בכל פוזשן הגנתי כשהוא חודר לסל ובכל פוזשן התקפי שהשד לא נורא כל כך.

האם טורונטו מסוגלת לעשות את הדרך השנייה? הראפטורס, גם אם קבוצה שלמה יותר וחזקה יותר מהקאבס, הפער לא משתווה לפער של קליבלנד ממעצמות המערב למשל. הם לא יוכלו לנצח את קליבלנד אם שני כוכביהם לא יצליחו להופיע בכל משחק ומשחק, ויפיקו מעצמם מספיק בכדי להתעלות על לברון והקאבלירס. אם הם לא יצליחו להתגבר על "אפקט הדוב הגדול" הם ימצאו את העונה הטובה ביותר בהיסטוריית המועדון נזרקת לפח כמו העיתון של אתמול.

את הכלים לנצח את הסדרה הזו, אין ספק שיש להם. אם הרבה שחקנים שמסוגלים לנסות לשמור את לברון, שני גארדים מצוינים שיכולים לגרום לבעית מצ'אפ בצד השני, סנטר גבוה שיכול לחגוג על המחסור בסנטימטרים בצד השני ואפילו ספסל מהמשובחים בליגה, אין סיבה שהראפטורס לא יעשו זאת. בנוסף, הקאבלירס מגיעה אחרי סדרה אינטנסיבית מול אינדיאנה שנגמרה רק לפני יומיים. היא מגיעה חבולה ועייפה מסדרה אינטנבסיבית על גבול האלימה (כן, לאנס. מן הסתם אני מדבר עליך ואליך).

האם?

היום, לפחות, כן. הראפטורס ב-9. 

 

 

5:30 גולדן סטייט ווריורס (2) – ניו אורלינס פליקאנס (6) – גולדן סטייט מובילה 0-1.

שני דברים מאוד חזקים שמשפיעים על האדם, נפשו, וזיכרונו, הם זמן ושגרה. גם האירוע החמור ביותר ירשם בסוף בספרי ההיסטוריה בעיקר עם פרטיו היבשים, ואחרי 40 שנה יהיו מעטים שיצליחו לבכות על האהוב שמת כפי שבכו ביום הראשון ללכתו.

כיצד מצליחים להתגבר על הדברים הנוראים והטראומטיים שתוקפים אותנו? כיצד עוברים הלאה וממשיכים בחיים? בשלב מסוים – כשכמובן שככל שהאירוע עצוב יותר או קרוב יותר אליך באופן אישי לוקח לשלב הזה יותר זמן להגיע – נכנסים לשגרת החיים. "ממשיכים בחיים". החיים סוחפים אותנו איתם, ואנו מרפים מהאירועים העצובים, הקשים ואף מאלו השמחים וממשיכים בשגרה.

אני כותב את הדברים האלו משתי סיבות; ראשית, בכדי לנצל את הימים האחרונים שבהם השגרה עדיין לא סחפה אותנו לגמרי, בכדי להתעמק באירוע העצוב שאירע בנחל צפית. שנית, בכלל שהשגרה מאוד רלוונטית למה שקרה בסדרה הזו.

משהו במשחק הראשון, בניצחון השגרתי כמעט של גולדן סטייט, השכיח בהרבה מאיתנו את ההופעה המרשימה של הפליקאנס בסיבוב הראשון. משהו בקלות, בשגרתיות שאליה אנחנו רגילים כבר 3 שנים מהניצחונות של הווריורס – אפילו כשקארי לא נמצא – השכיח מאיתנו את היכולת המצוינת של הקבוצה של אלווין ג'נטרי בסיבוב הראשון.

הקישור השני הוא דווקא לצד של הווריורס. כל כך התרגלנו לווריורס ללא סטף קארי, שיכול להיות ששכחנו למה הקבוצה הזו, עם הרכז, מסוגלת לעשות. גם אם הזיכרון הרחוק יודע וזוכר למה הקבוצה מסוגלת, הרי שהזיכרון האינסטינקטיבי זוכר את הקבוצה ללא קארי, במיוחד לאלו שצופים בכל משחקיה של הווריורס. אז רק תזכורת, שהווריורס נמצאת במאזן של 10-41 עם קארי, לעומת 15-21 (כולל פלייאוף) בלעדיו. סיפור אחר לגמרי. היום הוא צפוי לחזור, ואם הוא יחזור בכושר שאנו רגילים לראות ממנו, הניצחון הקליל של הווריורס מהמשחק הקודם עלול להיראות כהמשך הרצוי לסדרה בעבור מולי.

מבחינת מצ'אפ, נראה לי שבקו האחורי של הפליקאנס אפילו לא תמונה הבעיה. בעוד שרונדו והולידיי יתקשו עם קארי ות'ומפסון, אין לי מושג איך הפליקאנס יתמודדו עם קווין דוראנט. במשחק הראשון "דוראנטולה" שמר על רוגע יחסית עם 26 נק' ו-13 כדורים חוזרים, אך אני צופה התפוצצות שלו הלילה.

דווקא בחזרה של קארי – שיהיה כנראה תחת הגבלת דקות רצינית – אני צופה התפוצצות של דוראנט, שתספיק רק בקושי לניצחון. ווריורס בחד ספרתי. 

 

כשהיו צעירים… היום נראה מפגש נוסף.
Subscribe
Notify of
462 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ולדי קוגן
01/05/2018 20:25:19

מעולה ביותר.ההימורים טיפה נועזים,אבל זורם איתך.אם טורונטו לא לוקחים היום זה יגמר מהר

תומר שנאן
Editor
01/05/2018 20:27:52

פריוויו מושקע מאוד יונתן, תודה.

הולך איתך בהימורים, רק משנה את התוצאה בג"ס-נ"א להתפוצצות של ג"ס וניצחון ב-15 הפרש לפחות.

amitlahev
amitlahev
01/05/2018 20:40:04

פריוויו פיצוץ. מילים כדורבנות.
אני איתך בהימורים.

אלונזו
אלונזו
01/05/2018 20:40:42

פריוויו מעולה יונתן, תודה!
ההימורים שלי ללילה : הקאבס גונבים את המשחק הראשון בקנדה, ומנצחים ב-10 עם עוד הצגה של לברון.
הלוחמים משייטים לעוג ניצחון קליל ב-15 הפרש.

מוש השור
מוש השור
01/05/2018 20:41:05

לדעתי טורונטו תיקח את הסדרה בקלות מפתיעה.

סוסמעץ
סוסמעץ
01/05/2018 20:42:29

אמן

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/05/2018 21:47:58

בקלות לא מפתיעה

סוסמעץ
סוסמעץ
01/05/2018 20:42:10

תודה רבה

לא רואה את הרכיכות מקנדה עומדות מול לה פלופ
לא מסתכלות לו בעיניים
לא מאמינות שהשד לא כל כך נורא

אם יגנבו משחק זה יהיה ממש נחמד

האווי לאסוף
האווי לאסוף
01/05/2018 20:44:28

אחלה פריוויו, תודה
יש מצב שהקאבס יבואו עם אנרגיות מהניצחון על אינדיאנה, ושטורונטו יהיו רדומים, לא אהיה מופתע אם תרחיש כזה יתגשם. מאידך, גם ההפוך הגיוני…

האווי לאסוף
האווי לאסוף
01/05/2018 22:32:53

וכמובן מסכים ומחזק את מה שכתבת בפתיחה

עידו גילרי
עידו גילרי
01/05/2018 20:48:01

כתבה מעניינת של רמונה שלבורן ומייקל רייט על הסאגה של קאווי עם הספרס. לא הרבה חדש אבל די מקיף:
http://www.espn.com/nba/story/_/id/23366667/inside-tension-kawhi-leonard-spurs

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
01/05/2018 21:08:14

הנקודה המרכזית שלא הייתי ער לה היא שהמחלוקת הרפואית, ככל שהבנתי את ההסבר שלהם, אינה רק בנוגע לכשיר או לא כשיר אלא גם בזיהוי של הבעיה עצמה, כלומר הרופאים בניו יורק מצוטטים האומרים שזה לא קוואד טנדינופטי בכלל אלא איזו בעיה אחרת בשריר. אם אכן כך זה יכול להסביר את הנתק הרפואי וגם כעס מסוים של קוואי על דיאגנוזה מוטעית. בנוסף, זה מעלה מחדש את השאלה בעניין כשירותו העתידית של קוואי – אולי זו בעיה חמורה יותר מטנדינופטי? ואז מה תקופת ההחלמה? לפי המתואר כאן הוא בעצם סובל מזה מאז 2016… האם השריר בכלל חוזר לתפקוד מלא?

The plot thickens

עידו גילרי
עידו גילרי
01/05/2018 21:11:28

אחד ההיבטים החדשים. השני הוא הקשרים העסקיים של "האנשים של קאווי".

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
01/05/2018 21:23:29

נכון, אבל:
א. אני מניח שהפוליטיקות האלה קיימות אצל כל הסוכנים בליגה. לפחות על לברון והאנשים שלו היו המון סיפורים כאלה.
ב. אני מתקשה להאמין שבסוף השיקולים של הסוכנים באמת משפיעים על ההחלטות של הסופרסטארים איפה לשחק. זה אולי יוסיף עוד איזה סעיף בחוזה של קוואי, אבל בסוף הוא יחליט איפה הוא רוצה לשחק והסוכנים יתיישרו עם ההחלטה. מבחינת ביזנס נטו אני לא בטוח שהיה כדאי ללברון לחזור לקליבלנד, לדעתי זה באמת מה שהוא רצה ואחרי שהחליט היה אגרסיבי במו"מ איתם על החוזה.

עידו גילרי
עידו גילרי
01/05/2018 21:25:50

כן, אבל כשמשפחה ועסקים מתערבבים לפעמים קורים דברים מוזרים.

Ljos
Ljos
01/05/2018 21:32:37

ידעתי שאסור לסמוך על פארקר שישמור טוב על השלט של קוואי 2.0.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
01/05/2018 22:17:31
Reply to  Ljos

הפעם לא הבנתי…

Ljos
Ljos
01/05/2018 22:21:17
Reply to  Ljos

הפעם זו סתם בדיחת "קוואי הוא רובוט שיצא משליטת הספרס" פשוטה.

שייקה
שייקה
01/05/2018 22:11:34

היא התארחה גם אצל לואו בפודקאסט. מומלץ.

no funny shtuff
no funny shtuff
01/05/2018 20:48:18

פליקאנס מנצחים הערב (אני בטילט אחרי הצ'יפים שהפסדתי על הפייסרס).

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
01/05/2018 20:54:49

תודה יונתן – אני לא יודע בן כמה אתה ואני מניח שאתה צעיר ממני בכמה שנים – אבל הבגרות שלך היא מרשימה הלוואי עלי
ברמת המיקרו פיספסתי המון משחקים בהימורים השנה למרות שרמת הסדרות אני די סבבה ככה שאני צריך להיות צנוע בהימורים שלי אבל..
סטטיסטיקות טיבן להתיישר – ואם סדרה שלימה הקאבס היו בסביבות ה30% לשלוש והרפטורס בסביבות ה43% אחוז לשלוש אזי יש סיכוי טוב שההתיישרות תתחיל הלילה וזה יכול להיות כואב. לדעתי אם ג'ורג' היל כשיר היום הקאבס יתפוצצו הלילה וקווין לאב יחזור להיות אולסטאר.
השנה כאשר קרי חזר ממספר פציעות הוא היה בכושר מצוין – אני לא רואה סיבה שהלילה זה לא יקרה – אני מאמין שהטראומה של עונת 2016 צרובה כל כך חזק בזיכרון שהם לא שהלוחמים לא יעיזו להחזיר אותו אם הוא לא כשיר ב110% – יש מצב להתפוצצות פעם שניה על נ"א

יוני טויטו
יוני טויטו
01/05/2018 20:56:02

פריוויו אש, תודה רבה!

.איתי.
.איתי.
01/05/2018 20:59:10

פריוויו מצוין תודה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
01/05/2018 20:59:58

משחק חשוב לטורונטו – צריך להוריד את הקוף מהגב. לא יודע אם יצליחו.

גיא הרשע
גיא הרשע
01/05/2018 21:07:53

לפני קצת יותר מחודש, ולפני קצת פחות מחודש,
אז שוחקו 2 המשחקים האחרונים בין הקאבס לטורונטו (2 המשחקים שוחקו בקליבלנד).
ב-2 המשחקים ההגנות של 2 הקבוצות היו בינוניות מינוס,
2 המשחקים היו צמודים,
וב-2 המשחקים הקאבס ניצח.
הם ניצחו בזכות המון שלשות,
הם ניצחו בזכות משחקים מצוינים של לאב,
הם ניצחו בזכות תרומה מכריעה בעמדת הפוינט גארד,
והם ניצחו בזכות העובדה שכל פעם שהראפטורס ניסו לצופף את הצבע, לברון העניש במסירה החוצה שהסתיימה בשלשה.

איך כל זה יתורגם הלילה?
אני חושב ששוב נראה משחק צמוד,
אני חושב שיתרון הביתיות + יתרון המנוחה המצטברת,
יספיקו לטורונטו לעלות ליתרון 1 – 0.
הדרך?
ניצול העומק, ניצול היתרון בעמדות שחקני הפנים.

תודה, יונתן.

שייקה
שייקה
01/05/2018 22:12:37

ואן ווליט הולך לעשות להם את המוות. האקס פקטור, כרגיל ובמיוחד מול הרפטורס, הוא כמובן קווין לאב.

Benjo
Benjo
01/05/2018 21:29:03

פריוויו מעולה . מזדהה מאוד גם עם ההקדמה. תודה

בוני
בוני
01/05/2018 21:29:42

הביתיות פה לא חשובה.
לברון הוא היחיד שעובר את ה-20 נק' וככה איאפשר לגמור משחקים, הוא גם שחקן שזה לא באמת משפיע עליו אם זה בקנדה או באקרון.

השאלה אם לברון יצליח להתאושש פיזית אחרי כל המאמץ שהשקיע מול אינדיאנה.

בוני
בוני
01/05/2018 21:32:45

המשחק השני לא מעניין בלי קורי או עם קורי זה לא כוחות.

הגולדן לוקחים את המערב בקלות.

Ljos
Ljos
01/05/2018 21:36:18
Reply to  בוני

פלדמן או היים?

בוני
בוני
01/05/2018 21:46:26
Reply to  Ljos

מבחינתי רק שטראוס אבל בחום הזה גם פלדמן הולך.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
02/05/2018 6:41:17
Reply to  בוני

דווקא בעניין קורי אני מעדיף את ראסל

Ljos
Ljos
01/05/2018 21:35:15

אני לגמרי מסכים איתך בקטע הפתיחה. "החוק הקבוע בקשר לדרך ארץ באינטרנט מבחינתי, הוא לא לכתוב משהו שלא היית מעיז להגיד פנים מול פנים" – מממ, מעכשיו רק מלמולים סרקסטיים מתחת לשפם.

מעניין אם גם היום גולדן סטייט ישימו את דריימונד על רונדו וככה ינצלו את הגנת העזרה של גרין כשהכדור אצל דייוויס.

טוב, מעכשיו.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/05/2018 21:50:07

thanks

טראנטה בבלואו-אאוט.

משה פ.
משה פ.
01/05/2018 21:54:57

מסכים עם כל מילה בכתבה חוץ מהתוצאה הסופית:

הלילה הקאבס לוקחים כי לברון יבוא במוד של לגנוב את הביתיות ולאיים כבר על ההתחלה. (זה לא אומר כלום על ההמשך כי לברון יהיה כבר עייף ותשוש, אבל הלילה יהיה הלילה שלו).

והווריורס ימשיכו לשייט. הפרש של 15-20 בקל.

KingJames23
KingJames23
01/05/2018 22:01:59

עברו 10 שנים מאז שאני זוכר שלברון בא כלכך אנדרדוג לסדרה שהיא לא גמר

KingJames23
KingJames23
01/05/2018 22:03:45
Reply to  KingJames23

אני מדבר על חצי הגמר מול בוסטון ב2008,למרות שגם ב2010 הוא הגיע אנדרדוג מולם שאני חושב על זה

חיים אלמליח
חיים אלמליח
01/05/2018 22:39:31
Reply to  KingJames23

ב-2010 הוא הגיע עם המאזן הכי טוב בליגה ועוד שני אולסטארים לצידו, מו וויליאמס ושאק, ושם הפאשלה נגד בוסטון הייתה שלו, כששאק ואנתוני פארקר (ההוא ממכבי) היו 2 השחקנים הטובים של קליבלנד בחצי השני של הסדרה.

אורח
אורח
01/05/2018 23:38:58

2015 גמר המזרח מול אטלנטה שהייתה עם מאזן המעולה , בלי ביתיות, בלי קווין לאב ,חצי קיירי אירווינג ,בלי ספסל היה בהחלט אנדרדוג

רפיקי
רפיקי
01/05/2018 22:04:43

לפי הדיווח קרי לא צריך להיות מוגבל בדקות הלילה
http://www.nba.com/article/2018/04/30/golden-state-warriors-expected-get-steph-curry-back-lineup-game-2
כמובן שזה לא מבטיח כלום
איתו או בלעדיו הווריורוס בעשרים

טורנטו לוקחים הלילה קליבלבד את הסדרה

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
01/05/2018 22:10:02

תודה יונתן. אני איתך לגבי כללי הדיבור במרשתת.
ג״ס יקחו שוב בלי קושי רב. טורונטו קאבס תעלומה בשבילי. היה סיכוי לקאבס להפתיע אבל הם עייפים מהמשחק הקודם אז זה יהיה קשה

Berch
Berch
01/05/2018 22:10:03

תענוג של פרוויו… חיכיתי לזה כל היום 🙂
אצלי הלב מדבר, לא הבנה כדורסלנית
טורונטו
פליקאנז
לו יהי…..

תם
תם
01/05/2018 22:22:27

תודה רבה! לדעתי הציטוט של הרמב"ם הוא מההקדמה למורה נבוכים ולא לשמונה פרקים.

חיים אלמליח
חיים אלמליח
01/05/2018 22:40:45
Reply to  תם

זה בשמונה פרקים באמת

מחפצה מנמצה
01/05/2018 22:38:59

כתבת יפה ונכון יונתן.

טורונטו – קאבס : הראפטורס טובים יותר . נקודות מפתח,
להחזיר את קרדשיאן לתהום הנשייה , להתיש את השיקוץ מתיאטרון הבימה ,להיזהר שלא לפגוע בציפורן החודרנית של קווין לאב ולזרוק על ג'יי.אר סמית קעריות מרק .

ווריורס – פליקאנס : שואו טיים 2

הייט אשברי
הייט אשברי
01/05/2018 22:42:29

אני מצפה שהלילה שף קרי יגיש לנו ברבקיו שקנאים.

מחפצה מנמצה
01/05/2018 22:55:01

+1000

Goal
Goal
01/05/2018 22:50:11

Cavs. Pelicans

מוטי
מוטי
01/05/2018 23:07:06

לא כדאי לזלזל בהכנה הקנדית ובכלים הרבים שיש להם.
הם מחכים לקליוו בפלייאוף כבר מראשית השנה, וינצלו את המנוחה הארוכה שהיתה להם כדי לשחק מהר ולקרוע את לברון מבחינה פיזית בשני הרבעים הראשונים כדי שישאר באפיסת כוחות בחצי השני.
כיוון שלברון לא יסכים לרדת מהמגרש , קליוו ישחקו עם ארבעה שחקנים בינוניים וחצי לברון.
זה לא יספיק.
טורונטו ב 10 ומעלה.

Rocky1
Rocky1
01/05/2018 23:34:36

קליבלנד 4-0. טורונטו רכים כמו חמאה כשזה מגיע למאני טיים. גולדן בויז 4-0 קל .

Rocky1
Rocky1
01/05/2018 23:35:17

קליבלנד 4-0. טורונטו רכים כמו חמאה כשזה מגיע למאני טיים. גולדן בויז 4-0 קל .

יואל
יואל
02/05/2018 0:23:09

פיו פיו בום בום
הבובות מוכנות,האשך משויף
אחלה פריוויו יונתן,מת שטורונטו ידרדסו את הלבן של העיניים של השיקוץ
אשמח ואהיה מופתע,(אשחק אותה כאילו לא מופתע) האמת וואחד בלוק רוכב על הקנדים,לא מקנא בהם,גווווווו קנדה

Shaq
Shaq
02/05/2018 0:30:08

ווריורס בקלות, קשה מאוד להמר על קאבס טורונטו אבל אני אלך על הראפטורס.

אהרון שדה
אהרון שדה
02/05/2018 1:14:29

טוב אף פעם לא היו 3 גמרים ברצף עד שבאו הקאבס וג.ס .
השנה זה ייגמר מישהי מהם תיפול .
לפני הפליאוף חשבתי ששתייהם ייפלו .
אבל ג.ס תיקח .
ותגיע לגמר הכללי מול פילי ….למרות ההפסד בבוסטון .
לפני הפליאוף חשבתי שלברון יצליח להגיע לגמר המזרח וינגף מול השליטים החדשים (אלו שלפי הפרסומים לברון רוצה להצטרף …).

וברצינות המצב במזרח שקול גם בוסטון בטח בבית מוכיחה שהיא מעומדת כמו ה 3 האחרות לקחת את המזרח .
אם אלופת המזרח מי שזו לא תהיה תגיע למשחק 5 בגמר הכללי זה הישג למשחק 6 זה על סף הסנסציה.
וברצינות אני חושב שכל אחת מ 4 המערביות שנותרו הייתה לוקחת את המזרח .
בעונה הסדירה דיברנו על צמצום פערים .
אבל בנקודת הזמן הזו התחושה שלי שמעולם הפער לא היה גדול יותר

אהרון שדה
אהרון שדה
02/05/2018 1:45:03

הנה כמה נתונים שאני אוהב לקחת כל פליאוף .
לא מספיק בשביל פוסט אבל כן בשביל תגובה .
השאלה שאני תמיד שואל עצמי איזה יתרון גדול ומשמעותי יותר יתרון הביתיות או יתרון האיכות (בדירוג ).
או במילים אחרות האם קבוצה מדורגת גבוה יותר מנצחת (בדרך כללל) בגלל שהיא איכותית יותר או ביתית יותר .
לכן אני מעלה מספר נתונים מסיבוב ראשון פליאוף 2018 .

( ייתכן שפעם נעשה זאת על כל הפליאןפים וכל השלבים ).

1. 6/8 המדורגות גבוה יותר עלו לשלב הבא
4/4 במזרח ו 2/4 במערב .

2. 19-26 זה המאזן לטובת המדורגוח גבוה יותר (כ 58 אחוז ).

9-16 במזרח ( 64 אחוז ).
10 -10 במערב (50 ).

3. 11-34 זה המאזן לטובת הביתיות ( כ 76 אחוז ).
בחלוקה מאוזנת בין האזורים .
6-19 במזרח (76 אחוז).
5-15 במערב (75 ).

מסקנה לכאורה יתרון הביתיות חשוב מיתרון האיכות הטבלאית .

4. בדקתי עוד מאזן ביתי של הקבוצות המדורגות גבוה בסדרה

המאזן הכללי (5-20 80 אחוז ).

מזרח 2-12 (86 )
מערב 3-8 ( 73 ).
4/8 המדורגות גבוה יותר לא שמטו משחק בית .
3/4 הנותרות שמטו משחק בית בודד .
1 יחידה שמטה 2 משחקי בית .

5. מאזן הבית של הלא מדורגות .
מאזן כללי (6-14 בדיוק 70 אחוז ).

מזרח 4-7 ( 64 ).

מערב 2-7 (78 ).

6. תובנות סופיות .
* ישנו פער איכותי גם בניטרול הביתיות אך הוא נמוך יחסית בפליאוף הנוכחי .
* יתרון הביתיות הקלאסי של משחק 7 בא לידי ביטוי ב 2/8 הסדרות
סדרה בודדת הוכרעה ללא שום ניצחון חוץ (בוסטון -מילווקי ).
עקרונית זה דבר נדיר …אבל לבוסטון זה יותר תדיר וזה קרה להם גם בעונת האליפות האחרונה בחצי הגמר מול אטלנטה

shadow
shadow
02/05/2018 2:32:43

טורונטו וגולדן. לפילקנס אין מספיק ספסל בשביל להתמודד עם גולדן בטח אחרי שקרי חוזר.
הם צריכים יום מטורף לחלוטין של לפחות שלושה מהרביעיה המרכזית שלהם. דייויס, רונדו, הולידיי ומירוטיץ. אני חושב שהם כן יכולים לתפוס את גולדן לא מוכנים במקסימום שני משחקים אבל זה המקרה הטוב.
בגדול רוב הסיכויים שיקבלו סוויפ.

עידן עופר
עידן עופר
02/05/2018 2:45:29

פריוויו מהמשובחים ביותר, תודה. הולך איתך גם בניחושים.

מלובני
מלובני
02/05/2018 2:46:57

גיא היום נקבל תחושה ראשונית להתערבות שלנו 🙂

נקווה לקרב שקול וטוב

מלובני
מלובני
02/05/2018 2:47:44

אני חושב שקיבלנד לוקחת ב6 .
גולדן ב13 .

אני חושב שטורנטו זה לא הדבר האמיתי והנה הגיע הזמן שלהם להוכיח שהם לא מקבלים פחד במה מול לברון גיימס .

המשגיח
02/05/2018 2:51:22

בוקר אור.
האמת שלא תכננתי לראות את המשחק בשידור ישיר, אבל לילד היו תכניות אחרות.
גם אני עם החבר'ה שהולכים היום על טורונטו, אבל יאללה, בואו נראה.

המשגיח
02/05/2018 2:52:52

וכמובן, למי שצריך, קישור לשידור ב- TNT:
http://live.drakulawidget.com/streamvideo10/cleveland-cavaliers-live-streaming-4651179.html

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
02/05/2018 2:59:02
Reply to  המשגיח

משגיחון, למה אני ממודר ?..

המשגיח
02/05/2018 3:13:34

אין לי שמץ…
נכנסתי למערכת כדי לסדר את זה.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
02/05/2018 3:16:25
Reply to  המשגיח

תודה צוידיק.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
02/05/2018 2:53:12

טורונטו – אדם סילבר, שופטיו, שפוטיו, ושותפיו בע"מ

http://acesports.stream/nba/live.html

http://buffstreamz.com/watch/nba-54.php

http://buffstreamz.com/watch/nba-55.php

יואל
יואל
02/05/2018 3:01:33

http://buffstreamz.com/watch/nba-54.php
בוקר צח וזך
טורונטו-שיקוץ
גוווווו קנדה

עידן
עידן
02/05/2018 3:15:06

קווין לאב is so soft.מעבר לשלשות הוא נהיה רכיכה מתחת לסל-הגנתית[תמיד היה] והתקפית.במיניסוטה היה שחקן אחר

מוש השור
מוש השור
02/05/2018 3:19:30
Reply to  עידן

מיניסוטה הייתה לפני הרבה שנים, חוץ מזה זה לא שהוא הוביל אותם לאנשהו. זה שונה להיות שחקן גדול בקבוצה קטנה

עידן
עידן
02/05/2018 3:22:22

כן ברור.סוג המשחק שלו השתנה בקליבלנד ככינור שלישי ועכשיו שני אבל הוא איבד לגמרי את האגרסיביות מתחת לסל שהייתה לו

יזי
יזי
02/05/2018 3:22:54

אפשר קישור אחר כלום לא עובד לי

ברוך רובין
ברוך רובין
02/05/2018 3:23:16

קדימה טורנט אני מקווה שאני אספיק לצפות בהכל לפני הטיסה

shadow
shadow
02/05/2018 3:24:10

סוף סוף לברון יורד לנוח ברבע הראשון אבל נגד טורנטו זה לא רלוונטי. הם ינצחו כך או כך.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
02/05/2018 3:26:12

טורונטו התחפשו לסלטיקס, לפחות בהגנה אבל גם בהתקפה.

shadow
shadow
02/05/2018 3:46:38

מה?!?!?!?! לא הבנתי אם אתה ציני. הם ההתקפה הרביעית בליגה. אתה יודע איפה בוסטון? מקום 20 מתחת לממוצע בליגה.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
02/05/2018 3:59:08
Reply to  shadow

ראית את המשחק האחרון מול פילי?

shadow
shadow
02/05/2018 4:18:20

רואה את כל המשחקים אבל משחק אחד זה לא מדד לכולם.

ברוך רובין
ברוך רובין
02/05/2018 3:30:21

איזה מטומטם לקח שבע צעדים בלייאפ חופשי

מוש השור
מוש השור
02/05/2018 3:30:48

אני ממשיך להתעקש שטורונטו תיקח את הסדרה בקלות, 4:1 וגם זה כי אני לטרג'

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
02/05/2018 3:32:03

וגם כי אתה קנדי..

מוש השור
מוש השור
02/05/2018 3:34:43

גם 😊

shadow
shadow
02/05/2018 3:42:27

לא נראה לי שבכזו קלות אבל יקחו. המרתי על 4-3.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
02/05/2018 3:31:26

לו נראה אובד עצות ולברון דיי אדיש….

עידן עופר
עידן עופר
02/05/2018 3:34:42

הראשון שואל את עצמו מי תיקח אותו אחרי שיפוטר בקיץ והשני חושב על האליפות שיקח עם פילי שנה הבאה 🙂

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
02/05/2018 4:01:07

בכלל לא בטוח שלו עוזב.
הכל תלוי עם לברון נשאר. אם הוא עוזב, לדעתי לו נשאר, ואם הוא נשאר אז לברון יחליט…

עידן
עידן
02/05/2018 4:05:35

לו כנראה ישאר בגלל החוזה הגדול שלו.זו גם הסיבה שהוא לא פוטר השנה.דן גילברט לא ישלם יותר לכמה מאמנים במקביל.

שמעון טבדי
02/05/2018 8:27:24
Reply to  עידן

יכול להיות, הם משלמים ל3 מאמנים לא?

עידן עופר
עידן עופר
02/05/2018 4:08:52

לא יודע.. אן לברון נשאר אז הוא יעזוב, אם לברון עוזר יש סיכוי קטן ביותר

שמעון טבדי
02/05/2018 8:26:50

לו יפוטר ישר, אתה תראה, אהיה בהלם אם ישאר, הם עשו מהלך של בנייה לקיץ שאחרי לברון ומה שלברון יעשה עם זה שיעשה בבקשה אבל זה היה משיקול ברור שהוא לא נשאר.

גל אל איי
גל אל איי
02/05/2018 3:31:47

אוי קלרקסון קלרקסון… כנראה שמג׳יק ופלינקה יודעים להעריך שווי טוב הרבה יותר מהאוהד הממוצע

KingJames23
KingJames23
02/05/2018 3:31:47

עוד רבע מושלם של קווין לאב! 0-4 מהשדה

עידן עופר
עידן עופר
02/05/2018 3:32:17

ההגנה של טורונטו מדהימה. מדהים שהם בטופ 5 ביעילות הגנתית והתקפית.
הדרך היחידה של קליבלנד לדגדג אותם זה רק אם לברון ישחק 48 דקות בכל משחק..

עידן עופר
עידן עופר
02/05/2018 3:33:38

מדהים איך אף אחד מהשחקנים שהגיעו בדד ליין לא משתלב. אני לא מסכים שהם לא מספיק טובים, לו לא בטוח בהם וזה ניכר בדקות וביכולת שלהם.

shadow
shadow
02/05/2018 3:48:45

נאנס וקלרקסון היו מעולים בלייקרס. פשוט לא מתאימים לסגנון המשמים של קליבלנד. הם מתאמים למשחק ריצה ובקליבלנד משחקים ברברס כדי שלברון לא יתעייף

השועל
השועל
02/05/2018 3:34:39

כמו שאמרתי,מג'יק גאון גם קיבל בחירת דראפט גם ניקה מקום לשנה הבאה מבחינת חוזים,ויותר מהכל הוא הצליח להלביש לקליבלנד את קלארקסון ונאנס שנראים כמו השיער של לברון.

השועל
השועל
02/05/2018 3:37:50

חייבים לתת מילה טובה לג'רי סטקהאוס שעשה עבודה נהדרת בG league,כל הספסל של טורונטו זה עבודה ופיתוח שלו.

עידן
עידן
02/05/2018 3:39:57
Reply to  השועל

+1

שיקלקרוגר פ.
שיקלקרוגר פ.
02/05/2018 3:40:39

למישהו יש מושג מי מי השקרנים במשחק?

שיקלקרוגר פ.
שיקלקרוגר פ.
02/05/2018 3:40:58

*שדרנים

מוש השור
מוש השור
02/05/2018 3:41:23

עצוב לראות את לאב, תאונת רכבת בהילוך איטי

ברוך רובין
ברוך רובין
02/05/2018 3:41:44

גיימס בלתי עציר, כל השאר לא מאומנים ומסריחים את הפארקט

ברוך רובין
ברוך רובין
02/05/2018 3:42:02

תסמינים של קבוצה לא מאומנת.

ברוך רובין
ברוך רובין
02/05/2018 3:43:48

רברס לייאפ יפהייפה של קלארקסון השתמש בטבעת כדי להגן מחסימה

דובי
02/05/2018 3:45:33

ואנוליט נהדר

עידן עופר
עידן עופר
02/05/2018 3:59:50
Reply to  דובי

האקס פקטור של הקבוצה, מדהים.

KingJames23
KingJames23
02/05/2018 3:46:00

קווין לאב עם 1-7 ותעברו זריקה זריקה,כמעט כל הזריקות GREAT LOOKS

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
02/05/2018 3:47:34

למה לאב קטטוני? הוא לא אמור להיות חרדתי בלבד?

השועל
השועל
02/05/2018 3:48:07

אתם לגמרי מפספסים את העניין עם לאב,הוא לא טיפש,הוא יודע שלברון לא ישאר בשנה הבאה,אז הוא דואג לעצמו ומשמיד את טרייד value שלו.

השועל
השועל
02/05/2018 3:50:58

שמתי לב שכל פעם שJR מקבל כדור לפינה, ומתמקם לשלשה הוא עושה 183 צעדים,זה קורע לראות את זה,יותר מצחיק זה שמעולם לא ראיתי ששורקים על זה לצעדים.

shadow
shadow
02/05/2018 3:51:23

כמה שואן וליט היה חסר להם בסידרה הקודמת.

shadow
shadow
02/05/2018 3:52:53

לברון הזה פשוט חצוף

השועל
השועל
02/05/2018 3:53:05

מכותתתתתתתתת

מלובני
מלובני
02/05/2018 3:53:27

שריקה משוגעת איזה טמטום

ברוך רובין
ברוך רובין
02/05/2018 3:53:28

ון וליט אשכרה רוצה לריב עם לברון, זבוב שמנסה להילחם בנעל

ברוך רובין
ברוך רובין
02/05/2018 3:53:57

אני לא יודע למה בוכים על השריקה זה עבירה דחיפה

shadow
shadow
02/05/2018 3:53:28

השופטים החליטו שזה קל מדי לטורנטו אז הגיע הזמן להתערב. בושה

השועל
השועל
02/05/2018 3:53:48

תראו את טיירון לו המלשן,רץ להלשין לשופט.

גיא הרשע
גיא הרשע
02/05/2018 3:57:35
Reply to  השועל

באמת בושה, לראות מאמן שרץ להתלונן אצל השופט!!!
למה הוא לא לוקח דוגמה ממאמנים גדולים כמו פופוביץ'. . .

השועל
השועל
02/05/2018 3:59:14

זה הצורה של הללשנה,קפץ למגרש והצביע על ואן וליט,זה היה מבדר.

גיא הרשע
גיא הרשע
02/05/2018 4:02:28
Reply to  השועל

אני צופה במשחקי NBA כבר כמה עשורים.
וחוץ מהמקרים בהם הורנאסק נמנם בזמן המשחק,
או שקר נתן את מושכות האימון לשחקני הקבוצה –
אני לא זוכר משחק בו מאמן לא קפץ ועשה את אותו הדבר בדיוק.

ברוך רובין
ברוך רובין
02/05/2018 3:57:24

רק 6 הדרך היחידה לעצור את לברון זה בשדה התעופה ברגע שהוא דורך על הפארקט הוא בלתי עציר, אני במקום השומר שלו מזייף פציעה ובולך לצפות בו מהיציע עדיין מדובר בשחקן הטוב בעולם

עידן
עידן
02/05/2018 4:02:01

אחת מהדרכים לעצור אותו היא לשלוח אותו לקו

ברוך רובין
ברוך רובין
02/05/2018 4:04:47
Reply to  עידן

תגיד את זה לאינדיאנה ו15 מ15.היה

השועל
השועל
02/05/2018 3:58:19

למה לתת לוולנאצ'ונס לטחון את קליבלנד בצבע שבמקום זה אפשר לתת ללאורי לשגר לבנים מהחצי,זה ההבדל בין אינדיאנה לטורונטו,אינדיאנה ידעה מה החולשה של קליבלנד וניצלה את זה.

ברוך רובין
ברוך רובין
02/05/2018 4:03:43

קליבלנד נראית נפלא התקפית הנעת כדור שלושות חופשיות מהפנייה

shadow
shadow
02/05/2018 4:04:13

האם לברון מקבל תמלוגים גם על פוסטרים שהוא בצד ההגנתי? לאחרונה הוא יצר לא מעט כאלה. פשוט אויר

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
02/05/2018 4:04:55

האם זמן השלשול הגיע?

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
02/05/2018 4:05:57

פתרונות אצל פייסי (ק)

KingJames23
KingJames23
02/05/2018 4:05:29

הדרך להצלחה פשוטה. פשוט להוציא את לאב

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
02/05/2018 4:06:58
Reply to  KingJames23

והוד.

גיא הרשע
גיא הרשע
02/05/2018 4:08:07
Reply to  KingJames23

לאב היה שחקן המפתח ב-2 הניצחונות העונה על הראפטורס.
גם את משחק 7 הוא פתח לא טוב, אבל במאני טיים הוא היה שם בשביל לעזור לקבוצה לנצח.

KingJames23
KingJames23
02/05/2018 4:13:58

איך יכול להיות שאתה קולע 11 נקודות ב33 אחוז מהשדה בפליאוף?(ועוד אחרי שקיירי עזב) קוין לאב גורם לי להתאכזב ולהתעצבן כי ציפיתי ממנו להרבה יותר…

השועל
השועל
02/05/2018 4:07:05

קייסי זה מאמן נעל,כל שנה אותו סיפור עם לברון,תגיד לשחקן שלו לעבור מתחת לחסימה,תן לו לנצח אותך מה3 או מה2 תסגור את כל שאר השחקנים,כל פעם השחקן ששומר עליו נצמד ושבא הscreen כל ההגנה מתכווצת וקל לו למצוא את השחקן החופשי ל3.

shadow
shadow
02/05/2018 4:12:52
Reply to  השועל

100+ אף לא הבנתי את הקטע הזה. חוץ מזה ככל שהוא יצטרך לחדור יותר ככה הוא יותר יתעייף אז גם אם הצליח לחדור אין בשביל מה להביא עזרה בטח לא משחקנים שעומדים על קו השלוש ובטח שלא מקורבר.

shadow
shadow
02/05/2018 4:13:11
Reply to  shadow

אף פעם*

ברוך רובין
ברוך רובין
02/05/2018 4:15:50
Reply to  השועל

תספרו את זה לאטלנטה שעשתה את זה, אין דרך לעצור את לברון הוא כל כך חכם, כל כך חזק, זה ממש לא קייסי אין הגנה בליגה שיכולה לעצור אותו

shadow
shadow
02/05/2018 4:20:07

בגלל זה הוא כל שנה לוקח אליפות. אם הוא היה במערב כנראה שכל המספרים שלו היו יורדים אבל במזרח הוא "מלך"

ברוך רובין
ברוך רובין
02/05/2018 4:24:34
Reply to  shadow

אליפות לוקחים קבוצות לא שחקנים, אתה יודע מה הייתה הסטטיסטיקה עונה שעברה נגד אחת מקבוצות ההגנה הטובות בליגה?

השועל
השועל
02/05/2018 4:24:53

אינדיאנה עשתה את זה לא רע בכלל

ברוך רובין
ברוך רובין
02/05/2018 4:26:39
Reply to  השועל

ראית את הסטטיסטיקה של לברון נגדה? האחרים לא קלעו זה המזל אבל החטיאו כמויות של קליעות חופשיות.

השועל
השועל
02/05/2018 4:28:55

זאת בדיוק המטרה,הם נתנו לו לנצח אותם לבד,וככה טורונטו צריכה,שיקלע מצידם 50 כל לילה,כל עוד JR לאב קורבר לא נותנים תפוקה זה לא יעזור ללברון.

ברוך רובין
ברוך רובין
02/05/2018 4:30:51

אם לברון יקלע 50 נקודות באחוזים שלו כנראה הוא ינצח, תבדוק את ההבדלים בין המשחקים שהוא ניצח לאלו שלא.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
02/05/2018 4:21:19

אתנחתה קומית להנאתכם לפני שהרפטורס משלשלים בחיתול…

https://www.youtube.com/watch?v=dQbpx5Be5rI

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
02/05/2018 4:23:40

והקטע עם האקדח בבאולינג
גודמן בגדולתו
https://www.youtube.com/watch?v=YedqV4Gl_us

ברוך רובין
ברוך רובין
02/05/2018 4:23:21

לאב לא סנטר הם צריכים מסה בצבע

מוש השור
מוש השור
02/05/2018 4:24:13

מצב שאני מגן יותר טוב מלאב בצבע 🤔

KingJames23
KingJames23
02/05/2018 4:25:39

תוציא את הלאב הזה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ברוך רובין
ברוך רובין
02/05/2018 4:27:24
Reply to  KingJames23

נוראי, הוא כל העונה מגן באחוזים מחרידים כשישחק כסנטר בצבע, לא מבין למה תומפסון לא מקבל דקות במקומו

KingJames23
KingJames23
02/05/2018 4:26:04

חרבן את כל המשחק GOD DAMNֱ

השועל
השועל
02/05/2018 4:26:46

אם לברון חושב שלאב יקריב את קריירת הדוגמנות שלו ויפגע ב money maker שלו אז טעות בידיו.

KingJames23
KingJames23
02/05/2018 4:28:42

גף גרין בפלוס 6 שהוא על הפרקט.
קוין לאב? -19

השועל
השועל
02/05/2018 4:30:25
Reply to  KingJames23

אבל לאב מנהיג מורלי,הוא זה שנותן את הדחיפה,ג'ף גרין אנמי וחסר אישיות,אתה רוצה לוחמים על המגרש ואין יותר מתאים לתיאור הזה מלאב.

ברוך רובין
ברוך רובין
02/05/2018 4:31:50
Reply to  השועל

אתה רוצה שחקנים שמתאימים למאצאפ, לא את השטויות של הלוחמים ולחימה כולם נלחמים כולם מתאבדים, שוחטים אותם בצבע ובריבאונד

השועל
השועל
02/05/2018 4:33:57

אני ציני,לאב עשוי ממרשמלו,לפחות שהוא היה שמן במיניסוטה הייתה לו נוכחות בצבע,היום עומד על ה3 ומחטיא בצרורות.

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
02/05/2018 4:29:52

צריך להוציא את לאב לטובתו שלו, ברצינות עכשיו. לא ראיתי שפת גוף כ"כ אומללה מאז היברט.

מר-גרינה
מר-גרינה
02/05/2018 4:30:10

OG עושה עבודה סבירה על לברון.
JR חם, אבל זה לא יחזיק לאורך זמן.

עידן
עידן
02/05/2018 4:31:42

למרות שאני לא מחבב אותו בלשון המעטה מבחינה התקפית לברון מדהים

צביקה
צביקה
02/05/2018 4:33:00

אחלה משחק

השועל
השועל
02/05/2018 4:35:22

וולנצ'ונאס זה האולודיפו הבא,שחקן שמחכה לפרוץ,תן אותו לספרס ופופוביץ' הופך אותו לאולסטאר בשנה הראשונה.

ברוך רובין
ברוך רובין
02/05/2018 4:36:27

כוח ושרירים לו בניהול משחק נוראי, היחיד שיכול להתמודד איתו פיזית זה לארי נאנס שיושב על הספסל

shadow
shadow
02/05/2018 4:37:32

יונס רוצי אותם מתיחת לסל

shadow
shadow
02/05/2018 4:38:17
Reply to  shadow

רוצח*

השועל
השועל
02/05/2018 4:37:38

חחחחחחח סוף כל סוף שורקים ללברון על השטות שהוא עושה בזריקות עונשין שלו,זה לא חוקי והוא עושה את זה כל פעם.

ברוך רובין
ברוך רובין
02/05/2018 4:39:21
Reply to  השועל

זה חוק מטומטם, הוא ממש לא עושה את זה כל פעם השנאה מעוורת אנשים

השועל
השועל
02/05/2018 4:44:08

ממש לא שונא אותו,הוא עושה את זה הרבה יותר בפלייאוף,הנה

https://slate.com/culture/2018/04/does-it-matter-that-lebron-commits-a-lane-violation-every-time-he-shoots-a-free-throw.html

מר-גרינה
מר-גרינה
02/05/2018 4:39:11

איבקה איבד את הזריקה. לא קולע כבר תקופה.

מלובני
מלובני
02/05/2018 4:40:12

אחלה משחק

KingJames23
KingJames23
02/05/2018 4:41:37

בוא נתן לסנטר של הקבוצה היריבה לקחת 16 ריבאונד ולקלוע 200 נקודות ורק אז נכניס סנטר שיכול לשמור אותו

מלובני
מלובני
02/05/2018 4:41:43

20 דקות 19 נקודות 18 ריב , נתון משוגע.

עידן
עידן
02/05/2018 4:44:13

קייל קורבר לא בהכרה

KingJames23
KingJames23
02/05/2018 4:45:02

ואם כבר בטעות אתה מעלה את קווין לאב,אז רק בתור PF!

השועל
השועל
02/05/2018 4:45:50

מעניין למי יש שחרור יותר מהיר מה3,קורבר,קליי או קארי.

shadow
shadow
02/05/2018 4:48:20
Reply to  השועל

קרי או רדיק

ברוך רובין
ברוך רובין
02/05/2018 4:48:38
Reply to  השועל

קרי, לקליי יש את המכניקה הכי נכונה

עידן
עידן
02/05/2018 4:46:09

הנה.תביאו את הטיטולים

shadow
shadow
02/05/2018 4:47:04

הקלידו את התגובה כאן…

.איתי.
.איתי.
02/05/2018 4:49:24

למרות התלונות כאן, מבחינה קבוצתית קליבלנד משחקים יותר טוב מאשר נגד אינדיאנה, השחקנים נעים בהתקפה וכו'.

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
02/05/2018 4:52:47

הגעתי רק בסוף הרבע השלישי – יש סיבה למה קווין לאב רק עם 2 נקודות (הגנה צמודה בחירת זריקות לא טובה וכו') או שהוא עוד הפעם פשוט לא הופיע?

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
02/05/2018 4:54:21

המצטיין של טורונטו. גם שתי הנקודות שלו לאחר צעדים.

עידן
עידן
02/05/2018 4:55:20

לא הופיע.היה השחקן הגרוע על המגרש

השועל
השועל
02/05/2018 4:53:00

למה פרקינס בחליפה,הוא יכול לתת קצת גוף על וולנצ'ונאס.

צביקה
צביקה
02/05/2018 5:00:23
Reply to  השועל

JV יעשה הרבה יותר עם ישימו לו את פרקינס. מעבר לזה ההחתמה הזאת אחד הדברים הכי לא ברורים. הוחתם ומאז הוא תמיד בחליפה, אף פעם לא במשחק. מה בדיוק הקטע?

עידן
עידן
02/05/2018 4:59:47

הנה לאב חזר.הפעם קלע

צביקה
צביקה
02/05/2018 5:01:43

פלואטל לא מצליח להכניס כדור מתחת לסל, לא יאומן

shadow
shadow
02/05/2018 5:02:22

טורונטו כל הזמן הזה עם החמישיה השניה

עידן
עידן
02/05/2018 5:02:30

הנה לאב מתחמם.בסוף הוא יהיה זה שינצח את המשחק אחרי שהסריח את הפרקט עד הרבע האחרון

השועל
השועל
02/05/2018 5:02:49

כרגיל,לאב מגיע ברבע ה4 להציל את המולדת מה חדש.

KingJames23
KingJames23
02/05/2018 5:02:58

אם כבר הקוין לאב הזה על המגרש אז רק בתור PF

.איתי.
.איתי.
02/05/2018 5:03:04

יפה שלאב מתעורר בכל פעם ברבע הרביעי. זה ממש נראה כאילו לברון אומר לו – אתה יכול לקלוע עכשיו.

השועל
השועל
02/05/2018 5:04:19

למרות שהספסל של טורונטו מצויין,קייסי מודע לזה שהעונה הסדירה נגמרה? מותר לו לשחק עם לאורי/דרוזן יותר מ35 דקות.

.איתי.
.איתי.
02/05/2018 5:11:08

כיף לראות את לאב מתעורר

השועל
השועל
02/05/2018 5:12:49

למרות שלאב היום לא מופיע,כל שאר השחקנים של קליבלנד נותנים תפוקה,

ברוך רובין
ברוך רובין
02/05/2018 5:14:24

איזה משחק, אני חושב שלטורנטו אין את האופי לנצח

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
02/05/2018 5:14:45

למי יש פאמפרס ספייר?

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
02/05/2018 5:15:20

בסטנדרטים שלו לברון במשחק לא טוב 1/6 גם מהשלוש וגם מהעונשין. גם לאב במשחק לא מדהים בלשון המעטה לא ברור לי מה עוד טורנטו צריכים בשביל לנצח ואיך הם לא ב15 הפרש כרגע

עידן
עידן
02/05/2018 5:18:33

כמה כדורים מתחת לסל טורונטו החטיאו היום

KingJames23
KingJames23
02/05/2018 5:21:05

צודק,אבל זה בדיוק הזמן שהוא יכול לתקן

שמעון
שמעון
02/05/2018 5:21:19

בוקר טוב אני רואה את כל הרבע האחרון עם פמפרס על האגיס עם ציורים של לאורי ורוזן עדיף על פו הדוב

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
02/05/2018 5:21:28

כמה שמבחינת אופי TT נראה לי כאדם דוחה כולל הסרטון שהופץ עליו, הבנאדם מגיע למאני טיים אין מה להגיד, מזכיר את ההוא ששחט את הלוחמים ב2016. חייב לפתוח במשחק הבא.

מר-גרינה
מר-גרינה
02/05/2018 5:21:36

TT למד לקלוע עונשין.
ממש מעשה אנדרה דרומנד

עידן
עידן
02/05/2018 5:21:49

זה רק משחק מספר 1 אבל זה מרגיש משחק על סדרה.ניצחון היום של טורונטו והם לוקחים את הסדרה.הפסד שלהם וכל השדים חוזרים בדרך לעוד הפסד ללברון

השועל
השועל
02/05/2018 5:22:18

גארד מהיר עם חדירה,יהרוג את ההגנה הזאת של קליבלנד,אולודיפו היה כזה,לאורי ודרוזן לא,רק לדמיין מה ווסטברוק היה עושה מול קליבלנד.

עידן
עידן
02/05/2018 5:22:47

ואלנצונאס נתן וואלנצונאס לקח

שמעון
שמעון
02/05/2018 5:23:37

למה ווסטברוק מעיף שלשות הוא לא מבין דהוא לא קולע? משיך ראש בקיר. אה סליחה זה לברון

יואל
יואל
02/05/2018 5:24:13

wdf, מראים בתקריב את הפלול דוחף קלינקס לאף ,לניקוי,אני מקיא

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
02/05/2018 5:24:19

וואו טורנטו עוד הפעם במשחק בידודים שלא קונה להם סלים. באסה לראות אותם חוזרים ליסודות שלהם

שמעון
שמעון
02/05/2018 5:24:31

למה לברון מפחד לחדור היום מה קרה לו? הוא לא יודע שיש רכות מלטפת להאגיס?

שמעון
שמעון
02/05/2018 5:25:07

חחחח מטטים אטוט 5 שניות בחוץ וואטה פאק

יואל
יואל
02/05/2018 5:25:20

אני מסמפט את הקנדים,לא סובל את המאמן שלהם

השועל
השועל
02/05/2018 5:25:21

טעות של לברון,תחדור מקסימום תסחט עבירה,הייתה לו הזדמנות לעלות ליתרון ולהלחיץ את טורונטו והוא מחליט להעיף שלשה מאוהיו.

שמעון
שמעון
02/05/2018 5:25:34

לברון מנגר בקלאץ

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
02/05/2018 5:27:10

לברון עושה זאזא

.איתי.
.איתי.
02/05/2018 5:27:44

הייתה עברה של לברון?

השועל
השועל
02/05/2018 5:28:40
Reply to  .איתי.

כן הכניס את הרגל מתחת לאזור נחיתה של איבקה,לפי החוקים זה פלייגרט פאול.

.איתי.
.איתי.
02/05/2018 5:34:30
Reply to  השועל

תודה

השועל
השועל
02/05/2018 5:28:03

וואו שריקה מצויינת של השופטים,כל הכבוד להם שהם קלטו את זה.

צביקה
צביקה
02/05/2018 5:29:28

זה יכול להיות המהלך של המשחק, ה3 קליעות הללו מהפאול של לברון

no funny shtuff
no funny shtuff
02/05/2018 5:30:56

השופטים נתנו כבר 2 מתנות לטורונטו

ברוך רובין
ברוך רובין
02/05/2018 5:31:06

שיפוט בדיחה לאב השתלט על הכדור

השועל
השועל
02/05/2018 5:31:58

איזה שריקה שערורייתית,עשו על לאב 15 עבירות שהיו צריכות להישרת לפני שנתן את המרפק לדרוזן.

שמעון טבדי
02/05/2018 6:53:53
Reply to  השועל

נכון

.איתי.
.איתי.
02/05/2018 5:32:04

לפחות אף אחד לא יכול להתלונן שהשופטים נתנו לקליבלנד את המשחק.

no funny shtuff
no funny shtuff
02/05/2018 5:33:25

קלאץ'

עידן
עידן
02/05/2018 5:34:00

אצל טורונטו זה בעיה מנטלית קשה.ברגע שמגיעים לרבע האחרון מול לברון כדורים קלים לא נכנסים מרוב שהידיים רועדות

עידן
עידן
02/05/2018 5:36:00
Reply to  עידן

הנה עוד דוגמא בסוף.ואן וליט מחטיא שלשה פנויה ועוד 3 החטאות מתחת לסל אחרי ריבאונדים

שמעון טבדי
02/05/2018 6:53:27
Reply to  עידן

נכון, מה קייסי יכול לעשות? סתם מאשימים אותו, היום זה לא היום להאשים את קייסי דרוזן ולאורי, יהיו ימים אחרים.

.איתי.
.איתי.
02/05/2018 5:34:13

זה הפלייאוף הכי טוב שאני זוכר בשנים האחרונות לפחות.

יואל
יואל
02/05/2018 5:34:22

קייסי ינקניק בצורת מאמן

ברוך רובין
ברוך רובין
02/05/2018 5:34:58

אחלה משחק ישלים את הסוף אחרי ההמראה

צביקה
צביקה
02/05/2018 5:35:24

וואוו. הקליעה הזאת של לברון היתה וואחד מהלך מנצח של מני טיים!

השועל
השועל
02/05/2018 5:35:33

הfadeaway של לברון בתקופה האחרונה הוא Money.

KingJames23
KingJames23
02/05/2018 5:35:35

אלוהים ישמור

no funny shtuff
no funny shtuff
02/05/2018 5:35:47

הליטאי לא מסוגל להשחיל את הכדור כל הרבע

עידן
עידן
02/05/2018 5:37:06

הליטאי רבע שלישי ענק רבע רביעי קטסטרופה

יואל
יואל
02/05/2018 5:35:52

הלו קנדים,תגדלו כבר בייייייצים

KingJames23
KingJames23
02/05/2018 5:36:09

הלב שלי בתחתון

שומי
שומי
02/05/2018 5:36:40

טורונטו ב ו ש ה
מבאס לראות אותם
חוסן מנטלי של ילדה בת 5

השועל
השועל
02/05/2018 5:36:41

אלוהים ישמור אם טורונטו מפסידים את זה הסידרה הזאת נגמרת היום.

השועל
השועל
02/05/2018 5:37:07

לאב או קורבר לניצחון

צביקה
צביקה
02/05/2018 5:37:12

איזה 5 הזדמנויות לנצח היו לטורנטו בהתקפה הזאת….

ברוך רובין
ברוך רובין
02/05/2018 5:38:29

הארכה

FuckTheRefs
FuckTheRefs
02/05/2018 5:38:59

לברון כבר עבר את הסיבוב הקשה שלו..עכשיו זה משחק מול מעריצים

.איתי.
.איתי.
02/05/2018 5:39:03

לא יודע מה אתכם אני שמח שיש הארכה.

צביקה
צביקה
02/05/2018 5:39:17

כל הכבוד לקליבנד על המשחק הזה. באמת

צביקה
צביקה
02/05/2018 5:40:56

משחק מעולה, הארכה – מה אנחנו צריכים יותר?

עידן
עידן
02/05/2018 5:41:25

קורבר רוצח.יתרון ראשון הלילה לקליבלנד

עידן
עידן
02/05/2018 5:42:53

גיים אובר.טורונטו כאלו פריכים

מושון ״עיני נץ״ המהמר
מושון ״עיני נץ״ המהמר
02/05/2018 5:43:02

הגיבורים של קליבלנד היום זה גייאר קורבר וTT

עידן
עידן
02/05/2018 5:43:16

הקלידו את התגובה כאן…

no funny shtuff
no funny shtuff
02/05/2018 5:43:17

ג'יי אר סוויששששש

.איתי.
.איתי.
02/05/2018 5:43:26

לברון גאון

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
02/05/2018 5:43:40

דחוף לינק לגולדן ! (לא באפסטרים)

מאיר אריאל
מאיר אריאל
02/05/2018 5:44:10

טורונטו לוזרים

ולדי קוגן
ולדי קוגן
02/05/2018 5:44:58

איזה סמרטוטים טורונטו מדהים

צביקה
צביקה
02/05/2018 5:45:07

יודעים מה? לא היה אף משחק עד עכשיו בפלייאוף שללברון הייתה עזרה סבירה מכמה שחקנים בקבוצה שלו. היום יש יופי של משחק מרבים מהם. קליבלנד ינצחו

השועל
השועל
02/05/2018 5:45:24

קייסי זה מאמן פח,כל שנה הם נותנים עונה רגילה מצוינת אבל שמגיע הפלייאוף הם חוזרים להראות קקי,הרבה מזה עליו,לא עושה שום התאמות,כל פעם קליבלנד טוחנים אותם מה3.

שמעון טבדי
02/05/2018 6:51:19
Reply to  השועל

מה קייסי המסכן יכול לעשות שולנציונס לא קולע ממילימטר ואיבאקה לא מסוגל לשים סל מול אוויר וון וליט לא קלע זריקת אימון שהייתה מנצחת את המשחק? אני לא ממעריציו אבל לדעתי הוא אימן מעולה בדקות שראיתי, עשה חילופים טובים בהגנה נתן לדרוזן לקחת את המשחק עליו, שיחרר לזריקות טובות, למעט להחליף שחקנים מה יכל לעשות המסכן?

זיו פנמה
זיו פנמה
02/05/2018 5:46:37

למישהו יש קישור לווריירס?

עידן עופר
עידן עופר
02/05/2018 5:46:37

תומפסון עצום היום, 8 ריבאונדים בהתקפה !!

שמעון טבדי
02/05/2018 6:49:13

טריסטן חזר לברון עשה לו משהו, סדנת פאסיב אגרסיב מתקדם

.איתי.
.איתי.
02/05/2018 5:48:02

יא אללה אולי עוד הארכה

זיו פנמה
זיו פנמה
02/05/2018 5:50:43

האם למישהו יש קישור לווריירס?

.איתי.
.איתי.
02/05/2018 5:51:46

התקפה מטופשת לחלוטין של לברון.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
02/05/2018 5:51:51
זיו פנמה
זיו פנמה
02/05/2018 5:52:25

תודה!

no funny shtuff
no funny shtuff
02/05/2018 5:51:54

מאני

עידן
עידן
02/05/2018 5:53:37

איזה לוזרים טורונטו.התפרקות ברבע האחרון.נגמרה הסדרה

no funny shtuff
no funny shtuff
02/05/2018 5:53:59

מה נסגר עם השופטים? איזה ניג'וס

גיא הרשע
גיא הרשע
02/05/2018 5:54:22

המשחק הכי גרוע של לברון עד כה בפלייאוף. המון זריקות רעות, אחוזים של גבינה דיאטטית.

no funny shtuff
no funny shtuff
02/05/2018 5:56:02

אבל את הפייד אוויי לשוויון הוא השחיל

עידן
עידן
02/05/2018 5:56:03

מאז שאמרתי שהוא מדהים התקפית הוא לא הפסיק להחטיא

KingJames23
KingJames23
02/05/2018 5:54:30

השופטים רוצים שעות נוספות

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
02/05/2018 5:54:35

מי עשה קקי בסיר?
ילד גדול טורונטו, ילד גדול 🙂
לאורי את דה-ראווז'ן לוזרס בע"מ

עידן
עידן
02/05/2018 5:55:00

עוד שנה עברה ושום דבר לא השתנה-טורונטו

השועל
השועל
02/05/2018 5:55:22

קייסי פשוט סמרטוט,ודרוזן זה אולסטאר מזויף אין לו שום אופי,הוא ולאורי צריכים לקחת כל אחד 20+ זריקות למשחק,עונה הבאה הם ינצחו 82 משחקים ועדיין יעופו סיבוב שני מקסימום.

שמעון טבדי
02/05/2018 6:47:58
Reply to  השועל

בדיוק

מאיר אריאל
מאיר אריאל
02/05/2018 5:55:50

נגמרה הסדרה חחחחחחח

.איתי.
.איתי.
02/05/2018 5:55:56

נותנים לטורונטו עוד 0.3 לפני המוות.

צביקה
צביקה
02/05/2018 5:56:01

האמת, ממש כל הכבוד לקליבנד, וטורונטו די הוכיחו את מה שמלכלכים עליהם…

.איתי.
.איתי.
02/05/2018 5:57:09

זה לא היה משחק גרוע של לברון בכלל – חוץ מהאחוזים ל3, הוא ניהל מעולה את ההתקפה של קליבלנד.

FuckTheRefs
FuckTheRefs
02/05/2018 5:57:14

בייבי דינוזאור

עידן
עידן
02/05/2018 5:57:30

הנה הוריירס יפסידו היום וישלימו לילה שחור מבחינתי

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
02/05/2018 5:57:56

ניחא שגברו על טורונטו, אבל על זה שקליבלנד התגברה גם על לאב אני מצדיע.

.איתי.
.איתי.
02/05/2018 5:58:37

וכרגיל – למרות שלאב שיחק רע הוא נתן את הנשמה, 13 ריבאונדים ופעם אחרי פעם הוא יצא עם הכדור מתוך ערמה של שחקני טורונטו.

עידן
עידן
02/05/2018 5:59:02

סטפןןןןןןןןןן

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
02/05/2018 5:59:20

בגלל הקונפרנס הגרוטאתי הזה הפסדתי את הפתיחה במפרץ.

מישהו יודע אם קארי קיבל דק' ?

עידן
עידן
02/05/2018 6:00:59

עכשיו נכנס.בהתקפה הראשונה קלע שלשה

.איתי.
.איתי.
02/05/2018 6:00:36

איזה הבדל בין מערב למזרח כבר אחרי דקה של גולדן-ניו-אורלינס, משחק אחר.

שמעון
שמעון
02/05/2018 6:01:23

חחח טורנטו. יודעים מה הכי מצחיק? בדיוק שנגמר המזרח הבן שלי קם ואומר לי אבא עשיתי קקי קקי חיתול חדש 🙂 אחד השלשולים פה טורנטו עשו. ולנציונאס נראה אחד משחקני הקלאץ הכי גרועים בפלייאוף בהיסטוריה אף פעם לא קולע לייאפ שחשוב מאז שאני זוכר נחנק סדרתי במיוחד מול קאבס. לברון היום הוריד את אחוזי הקלאץ לריצפה 1 מ11 בקלאץ הכדורים בקושי פגעו בטבעת. גי אר הגיע במשחק ה1 מתוך 10 שלו. אמרתי לכם תשתחוו לקינג קונג כל הללל

עידן
עידן
02/05/2018 6:03:00
Reply to  שמעון

חחחח

no funny shtuff
no funny shtuff
02/05/2018 6:02:51

לא אהבתי לראות את לאורי מנסה להתבדח עם לברון לקראת סוף הזמן החוקי כשאיבקה על הקו.
איזו שביקה של טורונטו, לקראת תחילת ההארכה הראו שהם החמיצו 15 מתוך 16 הזריקות האחרונות שלהם.

עידן
עידן
02/05/2018 6:04:50

הוא אחד מהפאן בויז של לברון יחד עם דרוזן פול גורג ועוד כמה.הם מחכים כל המשחק לסוף כדי שלברון יחבק אותם ויגיד להם מילה טובה

שמעון טבדי
02/05/2018 6:46:15
Reply to  עידן

בדיוק, הם טים לברון. טורנטו צריכים את לאנס סטיבנסון 🙂

קרע במיניסחוס
קרע במיניסחוס
02/05/2018 6:06:18

יש מצב ללינק נוסף?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
02/05/2018 6:09:48
עידן
עידן
02/05/2018 6:06:23

סטףףףףףףףף מקילומטר

יונתן .S.
יונתן .S.
02/05/2018 6:08:06

לא ייאמן עד כמה רע הרבע האחרון הראה עבור הראפטורס. זה ללא ספק נראה כבר כמו מחסום פסיכולוגי…

הם מתחילים להרוויח ביושר את הכינוי טורונטו בארני'ס. והאמת? אם הסדרה הזאת תלך בסוף לקאבס, הם יצטרכו ייעוץ בנושא.

שמעון טבדי
02/05/2018 6:44:56
Reply to  יונתן .S.

היו פה תקוות על פרד ון וליט, גם לקייסי היו נתן לו את 2 הזריקות של המשחק ושניהם הלכו בחוץ שהראון היה ממש זריקת אימון בלי שמירה.

איבאקה כמה זריקות לבד הוא החטיא אלוהים. דווקא היום דרוזן היה מעולה לדעתי גם בהגנה (ראיתי רק רבע אחרון+הארכה)

עידן
עידן
02/05/2018 6:08:28

כמה התגעגתי לסטף הזה.

יואל
יואל
02/05/2018 6:09:36
Smiley
Smiley
02/05/2018 6:10:38

ניו אורלינס צריכה לתקוף את קארי, לראות מה מצב הפציעה שלו. כמו שריילי הורה למיאמי לשחק על גרנט היל שהגיע עם קרסול בעייתי בדטרויט לפני מלא שנים

.איתי.
.איתי.
02/05/2018 6:15:57
Reply to  Smiley

מה? אתה רוצה שיפצעו את קארי?

Smiley
Smiley
02/05/2018 6:22:17
Reply to  .איתי.

לא. לא יודע איך הבנת את זה.
קארי סוחב פציעה. אני מתכוון לכך שיגרמו לו לעבוד בהגנה.
לשחק על השחקן שהוא שומר עליו, אם זה בידודים או תנועה ללא כדור או חסימות וכד'.

.איתי.
.איתי.
02/05/2018 6:28:22
Reply to  Smiley

הבנתי

שמעון טבדי
02/05/2018 6:42:41
Reply to  Smiley

מי יחגוג עליו רונדו? גם אם הם רוצים יהיה להם קשה להעביד אותו ברצינות.

Smiley
Smiley
02/05/2018 6:48:48

גורמים לחילוף, מביאים את השחקן שלו לחסימה ומכריחים חילוף.

יואל
יואל
02/05/2018 6:10:49

אני משבית את הטלוויזיה \מחשב, לסדרה של קנדה ,גוואלד,גולנפש

השועל
השועל
02/05/2018 6:11:06

קבוצה חלשה מנטלית וזה הרבה על המאמן,איך אתם מפסידים משחק שהפעם היחידה שאתם בפיגור היא בהארכה.

FuckTheRefs
FuckTheRefs
02/05/2018 6:12:43

איך אפשר לקחת את הקנדים ברצינות תגידו?

נתן גולד
נתן גולד
02/05/2018 6:12:49

ניו אורלינס מנסים להיות ווריורס, לא מבין את זה.

עידן
עידן
02/05/2018 6:13:19

יופי.טוסטר נכנס למשחק

no funny shtuff
no funny shtuff
02/05/2018 6:15:16

גולדן סטייט טובים מדי.
פשוט נורא לראות משחקים שלהם.

הייט אשברי
הייט אשברי
02/05/2018 6:16:36

באמת נורא . קשה ליהנות .

יונתן .S.
יונתן .S.
02/05/2018 6:15:50

שה רק המשחק הראשון, אבל לפחות על פניו של אותו משחק זה מדהים לחשוב שנייה שלאינדיאנה היה מול הקאבס יותר אופי.
לקאבס פשוט יש את המספר של הראפטורס Plain & simple…

אם וייצא מצב ואכן הסדרה תלך לטןבת הקאבס, אני אישית חושב שיהיה נכון לשקול ברצינות שידוד מערכות ב-Big North.

shadow
shadow
02/05/2018 6:15:59

רחמים על טורנטו אבל הם יחזרו, תהיה סידרה ארוכה.
סטף פשוט מדהים. שחקן מרגש

זיו פנמה
זיו פנמה
02/05/2018 6:21:41
Reply to  shadow

מסכים לגבי קרי

זיו פנמה
זיו פנמה
02/05/2018 6:16:20

פשוט לראות את קרי ולא להאמין

הבן אדם פשוט אוהב את מה שהוא עושה והוא מ ע ו ל ה במה שהוא עושה

השועל
השועל
02/05/2018 6:16:26

לברון השחקן הכי טוב בליגה בפער,אבל קארי זה השחקן שהכי כיף לראות.

גיא א
גיא א
02/05/2018 6:22:51
Reply to  השועל

לא יודע אם השחקן הכי טוב(הוא אפילו לא השחקן הכי טוב בג"ס) , אבל אני חושב שקרי השחקן שהכי משפיע על המשחק.

זיו פנמה
זיו פנמה
02/05/2018 6:16:42

לראות את קרי ולא להאמין

הבן אדם פשוט אוהב את מה שהוא עושה והוא מ ע ו ל ה במה שהוא עושה

no funny shtuff
no funny shtuff
02/05/2018 6:17:37

ובכלל חצאי גמר המערב מיותרים לחלוטין. בזבוז זמן.

Smiley
Smiley
02/05/2018 6:21:19

ניו אורלינס לא יעמדו בתחרות קליעות מול הווריורס

עידן
עידן
02/05/2018 6:30:35

קליי לא פוגע היום.

עמירם
עמירם
02/05/2018 6:32:10

ההבדל המשמעותי ביותר במשחק הוא שגולדן סטייט לא מגיעים לעונשין
משחק קודם זה היה שונה לגמרי

עידן
עידן
02/05/2018 6:33:05

דונקיייייי.מת עליו

עידן
עידן
02/05/2018 6:37:15

טוסטר על הבאזר

זיו פנמה
זיו פנמה
02/05/2018 6:38:28

אחת המחציות המהנות ביותר שראיתי בשנים האחרונות

תענוג

הייט אשברי
הייט אשברי
02/05/2018 6:38:47

טוסטור אף פעם לא נשאר קר .

הייט אשברי
הייט אשברי
02/05/2018 6:39:23

= טוסטר

שמעון טבדי
02/05/2018 6:40:12

השקנאים חושבים הם יאכלו הבוקר אבל הם לא יודעים שהם הארוחה שתוגש להייט אשברי שכבר עם סינר מזלג וצלחת יושב. שקנאים מטוגנים ברוטב ברביקיו וצלויים היטב ע"י קרי וקליי

שמעון טבדי
02/05/2018 6:41:08

הצלייה החלה עם קליי הכין את התנור לחצי השני שיתחמם קצת במחצית

הייט אשברי
הייט אשברי
02/05/2018 6:47:23

חחח.

אפשר לנצח את ג"ס , אבל בשביל זה צריך יום מצויין בקליעות , ולקוות ליום רע באמת של קלעי הווריורס. בחצי הראשון זה קרה פחות או יותר, ולכן השקנאים צמודים . קליי ו-KD ביום בינוני ומטה בינתיים .
אני צופה שהגנת הווריורס, ביחד עם התעייפות של האקס-חד-גבה שנתן מחצית מצויינת , יכריעו את המשחק במחצית השניה.

עמירם
עמירם
02/05/2018 6:40:21

שתי עבירות של דיוויס של נשרקו
עלק מראים שידור חוזר של הגג של דיוויס על איגי וכריס וובר קולט את הפאול הברור ומנסה לא להגיד כלום
ובהתקפה הבאה דיוויס קופץ על קארי בשלשה ולא שורקים

צביקה
צביקה
02/05/2018 6:41:13

יש למישהו ספק שג"ס לוקחים את המשחק הזה?

עידןנ
עידןנ
02/05/2018 6:44:51
Reply to  צביקה

לי יש ספק.רק 3 הפרש

no funny shtuff
no funny shtuff
02/05/2018 6:44:06

לראות את גולדן סטייט זה כמו לאכול שקית מרשמלו- זה עושה בחילה.

הייט אשברי
הייט אשברי
02/05/2018 6:48:30

תגיד – לא נמאס לך ? אתה חוזר על התקליט הזה 20 פעם בשירשור אחד. אתה יכול לפרוש מצפיה.

FuckTheRefs
FuckTheRefs
02/05/2018 6:45:28

השקנאים פשוט צריכים להוציא את "דונקי" מהמשחק …זה לא יהיה קשה

הייט אשברי
הייט אשברי
02/05/2018 6:49:32
Reply to  FuckTheRefs

אתה מתכוון בטכנית שניה ? לא יפה .

אף פעם
אף פעם
02/05/2018 6:47:17

כבר כתבתי על הליצנים מהצפון אם לא נמאס לספר את אותה בדיחה שוב ושוב,? מסתבר שלא. לייאפ סמית' נראה נהדר לעומת הליטאי הגבוה .

Smiley
Smiley
02/05/2018 6:51:13

ג"ס צריכים להרים את ההגנה לחצי השני

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
02/05/2018 6:56:19

עכשיו השלמתי את קאבס-טורונטו. הארכה זה הדבר האחרון שקליבלנד היתה צריכה אבל מה זה משנה, נצחון זה נצחון

Smiley
Smiley
02/05/2018 6:58:04

קליבלנד היו צריכים ניצחון אחד כדי לגנוב ביתיות וזה מה שהם עשו.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
02/05/2018 6:57:58

דונקי לא אולסטאר…

לוקח אותו על פני כל הצעצועים מהמזרח.

Smiley
Smiley
02/05/2018 6:58:54

יגידו שהוא תוצר של המערכת… אבל עדיין הוא פשוט אדיר בג"ס. שחקן אול אראונד משובח

עידן
עידן
02/05/2018 7:02:47

חוץ מאנטוני דיוויס שגם משחק 5 לא הייתי מחליף את דונקי בשום 4 בליגה

FuckTheRefs
FuckTheRefs
02/05/2018 6:58:19

PLAYOFF P

tripledouble
tripledouble
02/05/2018 6:59:35

אז טורונטו שוב נחנקו? צ'וקרס יישארו צ'וקרס, להחטיא 15 מ16 זריקות אחרונות כמה לוזרים אפשר להיות

FuckTheRefs
FuckTheRefs
02/05/2018 7:02:16

קליבלנד מול בוסטון בגמר המזרח וזה יגמר בדיוק כמו שנגמר לפני עשור בחצי

tripledouble
tripledouble
02/05/2018 7:02:29

ובזמן ששמנמלו מסרב לרדת לספסל בלי קשר לנסיבות קרי המלך עולה ממנו.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
02/05/2018 7:05:22

רונדו המלך
האם יכניס מהקו וניו אורלינס תוביל?

עידן
עידן
02/05/2018 7:05:35

המשחק הזה לא מריח לי טוב.אין את האינטנסיביות בהגנה שהייתה לווריירס במשחק הראשון.ויש מלא איבודים בהתקפה.יש מצב להפתעה היום

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
02/05/2018 7:07:43

הייתי רוצה לראות את הפיקנרול הקטלני בהיסטוריה – סטף קרי עם אנתוני דיוויס.
חבל שהם יכולים לשחק רק בנבחרת.
גם AD עם לברון יכול להיות מדהים

FuckTheRefs
FuckTheRefs
02/05/2018 7:12:09

דוראנט בטח יעלה מחר בטוייטר בפרופיל מזויף -"איך האוהדים של ג"ס צועקים MVP לקרי שבקושי שיחק העונה ואת דוראנט בכלל לא מזכירים? לדעתי דוראנט השחקן הכי טוב שלהם.."

עידן
עידן
02/05/2018 7:17:07
Reply to  FuckTheRefs

חחחחח.עם דוראנט באמת יש סיכוי שזה יקרה.
הוא צריך להתרחק מהרשתות החברתיות עד סוף הפלייאוף

Smiley
Smiley
02/05/2018 7:12:30

רודמן-מלון ב-98
גרין ודיוויס ב-2018

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
02/05/2018 7:13:58
Reply to  Smiley

🙂

Smiley
Smiley
02/05/2018 7:18:07
Reply to  Smiley

https://www.youtube.com/watch?v=VlUBJWVlZaI

תמיד כיף להיזכר

Smiley
Smiley
02/05/2018 7:13:28

פאול מסוכן מאוד אל איגואדלה

Smiley
Smiley
02/05/2018 7:14:01
Reply to  Smiley

יכול להיות הרחקה. תפס אותו מאחורה כשאיגואדלה קפץ

FuckTheRefs
FuckTheRefs
02/05/2018 7:14:15

דונקי שחקן להקיא עליו בעעעע

Smiley
Smiley
02/05/2018 7:15:23

איגואדלה עם קליעה יכול היה להיות קובי בראיינט. הבעיה שהוא מסוגל לתת סל רק בדאנק

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
02/05/2018 7:17:31

העבירה החזקה על איגי היתה קצת תגובה על הליכלוך של גרין עם AD דקה קודם.
המשחק מתחמם

Smiley
Smiley
02/05/2018 7:19:48

דוראנט משיג את הנקודות שלו אבל הוא לא בעניינים. מכריח זריקות

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
02/05/2018 7:20:52

חבל על הריבאונד שהיה ביד של דייוס וחמק בגלל חברו לקבוצה.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
02/05/2018 7:21:51

אני מחזיק אצבעות לניו אורלינס. יש לי סימפטיה בלי סוף אליהם גם בגלל רונדו ודייויס אבל גם בגלל שהם דוד מול גוליית…

שמעון טבדי
02/05/2018 7:26:10

דיוויס ככ לבד, אין גארדים אח כ"כ חסר לו פה RW שיעשה שמות ולא רונדו והולידיי שפשוט 0 איום התקפי.

Smiley
Smiley
02/05/2018 7:29:42

לא בטוח שדיוויס היה כ"כ טוב ליד ווסטברוק. היה הופך לאדמס…

שמעון טבדי
02/05/2018 7:34:01
Reply to  Smiley

אני חושב שRW דיויס ואדמס נותנים בראש לגולדן.

ad לדעתי היה פורח ליד ראס כמו שלא פרח בחיים. לראות את הצמד הזה אח אם רק היה אפשר. גרו 7 נק רונדו 6 אין גארדים ונק בנ"א

גרו חזדר לגודלו הטבעי אחרי שאמרו פה שהוא שווה 26 מיליון לעונה

Benjo
Benjo
02/05/2018 7:43:22

20 נק 7 ריבאונדים 6 אסיסטים 0 איבודים. כמה אתה רוצה לשלם לו? ועודה עבודה יפה בעבודה על קליי. עוד לא הסתיים דרך אגב.

Benjo
Benjo
02/05/2018 7:45:56
Reply to  Benjo

או על kd כמו עכשיו. מה עוד צריך משחקן? דרך אגב הוא בסיבוב השני בפליאוף יש כאלה שמדברים עליהם בלי סוף והם כבר לא.

עידן
עידן
02/05/2018 7:27:49

הוורירס יפסידו היום

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
02/05/2018 7:28:35

יש הרגשה כזו שצ'רי יכול לעשות סל מתי שהוא רוצה ומאיפה שהוא רוצה.

המשגיח
02/05/2018 7:35:07

היא נכונה

Smiley
Smiley
02/05/2018 7:29:08

איזה שחקן רונדו. פשוט תענוג לראות אותו מנהל את המשחק של הפליקנס

זיו פנמה
זיו פנמה
02/05/2018 7:29:58

הנאה צרופה המשחק הזה

עידן
עידן
02/05/2018 7:33:51

דריימונד MONEY

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
02/05/2018 7:34:39

פלייאוף דונקי.

שמעון טבדי
02/05/2018 7:35:15

אני מרחם על דיויס ככ לבד, משאיר אותם לבד בחיים ולא יכול לנוח דקה, מסכן.

נתן גולד
נתן גולד
02/05/2018 7:46:11

נראה שהגעת מראש מוכן להגיד את זה. הולידיי במשחק טוב וגם מירוטיץ במשחק לא רע ורונדו מרכז את הנשחק יפה מאוד. גם דייויס במשחק סביר פלוס ולא יותר

שמעון טבדי
02/05/2018 7:58:24

הולידיי במשחק טוב? אתה רואה נראה לקט של פורטלנד.

זה שהוא התחיל לצבור נקודות גארבג לא מעיד על משחק טוב

Smiley
Smiley
02/05/2018 7:52:58

תגובה מהבית… P:

שמעון טבדי
02/05/2018 7:38:42

איך האמריקאים כל הפרסומות על גאנק פוד באמצע ספורט כאילו הם אומרים בתת מודע לצופים שאתם רואים משחק תאכלו ותראו כמו אוליבר מילר 🙂

עידן
עידן
02/05/2018 7:40:47

הוורירס לא מצליחים לברוח.כל פעם שעולים ל 6-8 הפרש הפליקנס ישר מורידים.בגלל זה מריח לי הפתעה היום

שמעון טבדי
02/05/2018 7:41:35

למה מישהו שומר את סימונס ורונדו צמוד? מי מסביר לי את זה? תנו להם 2מטר פרגנו להם

ברוך רובין
ברוך רובין
02/05/2018 7:42:18

מצטרף עכשיו אחרי קונקשיין בקולרדו יש לי עוד טיסה עד למנהטן, משלים את הסוף של טורנטו ורואה את הלוחמים. כמו שחשבתי לטורנטו רועדות הידיים כאשר הם פוגשים את לברון יש להם בעיה מנטלית קשה נגדו

Smiley
Smiley
02/05/2018 7:45:57

דיוויס שומר אדיר, אבל יש גבול כמה הוא יכול לשמור עבור כולם

עידן
עידן
02/05/2018 7:47:54

איגייייי

Smiley
Smiley
02/05/2018 7:52:05
Reply to  עידן

הבנאדם צריך להיזכר שהוא היה כוכב בפילי ושהוא מסוגל לקלוע ולהעניש על השמירה עליו

Smiley
Smiley
02/05/2018 7:51:37

סטף קארי מראה למה הוא השחקן הכי חשוב של הווריורס

זיו פנמה
זיו פנמה
02/05/2018 7:52:36
Reply to  Smiley

סמיילי, הוא לא רק חשוב. הוא פשוט תופעת טבע לא מוסברת.

31 פלוס כשהוא על המגרש
מינוס 21 כשהוא על הספסל

Smiley
Smiley
02/05/2018 7:55:37

שמע… נתנו להם פור שהוא נח… אין הסבר אחר.

אני חושב שלברון ודוראנט טובים ממנו, כשחקנים, אבל הוא פשוט שחקן מסוג אחר עם הריווח והקליעה שלו. מראה כמה הוא חשוב לג"ס ואיך המשחק אחרת כשהוא על המגרש.

זיו פנמה
זיו פנמה
02/05/2018 7:51:43

קרי על המגרש = פלוס 31
קרי על הספסל = מינוס 21

קשה להאמין..

עידן
עידן
02/05/2018 7:51:44

הוורירס כשקרי על המגרש בפלוס מיליון וכשהו על הספסל במינס מיליון

נתן גולד
נתן גולד
02/05/2018 7:52:28

ניו אורלינס צריכים להוסיף שחקנים משלימים טובים והם יכולים לפרוץ שנה הבאה.

שמעון טבדי
02/05/2018 7:53:40

זה לא יקרה חוזה ה26 מיליון של גארו חונק כמו מלו וזה לעוד 4 שנים.

נתן גולד
נתן גולד
02/05/2018 7:56:49

איך אפשר להשוות בין הולידיי למלו? אתה רואה את המשחק? הוא אולי לא שווה 26 מיליון אבל הוא משחק טוב מאוד

שמעון טבדי
02/05/2018 8:02:50

הנזק שהם גורמים לאפשרות לחיזוק הקבוצה זהה. ברור שהוא 10 רמות מעל מלו, מלו זה משמיד סדרתי, לברון בחיים לא יקח את מלו לקבוצה שלו, הוא סתם יגיד למצלמות דברים טובים כי מלו חבר שלו אבל לברון לא מפגר.

Smiley
Smiley
02/05/2018 7:57:56

הפליקנס לא הייתה ברירה אלא לתת להולידיי חוזה גדול כדי שישאר, אחרת הוא היה הולך ולא הייתה להם חלופה טובה יותר.

זה כמו קונלי וממפיס. שהיו חייבים לתת חוזה גדול מאוד כדי להשאיר אותו.

שמעון טבדי
02/05/2018 8:04:47
Reply to  Smiley

לפעמים לא לעשות כלום כדאי. זה שיש שחקן בינוני שאחרים מוכנים לשלם לו הון תועפות שישלמו. אם היה להם מקום ליד דיוויס היה אפשר למשוך שחקנים טובים.

ברירה תמיד יש, לוקחים שיקול האם זה שווה או לא, אם שווה להם? לא חושב אולי ב-4 עונות קרובות הוא יכניס הכנסות, לא יודע אבל לתת לאיוון טרנר 17 מיליון זה יותר גרוע.

Smiley
Smiley
02/05/2018 8:25:23

איזה חלופה הייתה להם במקומו? מי היו מביאים?

הולידיי היה אול-סטאר (בפילי) או שחקן טוב שהיה פצוע ואשתו החלימה מסרטן. אפשר לומרשעד העונה המזל לא היה אתו.
והנה הוא נתן עונה מצויינת ופלייאוף אדיר. מישהו באמת מצפהמהפליקנס להדיח את הווריורס?!?!

אני גם לא ממש מחזיק ממנו, אבל העונה הוא הוכיח שהחוזה שלא לא כזה נוראי ואם הוא ישחק ככה אז יש קבוצה תחרותית סביב דיוויס.
ושוב? בהתחשב האופציות האחרות לא הייתה לפליקנס ברירה אלא להשאיר אותו. סה"כ הוא שחקן טוב בשני צדי המגרש

שמעון טבדי
02/05/2018 8:39:55

זה שהוא נבחר לאולסטאר לא אומר שהוא אולסטאר, יודע כמה נגרים נבחרו לאולסטאר? הוא שחקן נחמד, שומר טוב ולא מעבר. לא שווה יותר מ10 מיליון לעונה, 12 בלחץ בנדיבות.

היו משחקים עם מי שיש, מיי אמר שחייב להחתים מישהו? ועוד חוזה ל5 שנים החתימו אותו שזה המון ולא לשנתיים שהסיכון עוד מצוצמם, תהיה טוב ושווה 26 מיליון? נאריך לך בעוד שנתיים אבל לתת 5 שנים חוזה כזה זו התאבדות. יש חוזים אבל הרבה הרבה יותר גרועים משלו בליגה, הוא אפילו לא טופ 10.

הייט אשברי
הייט אשברי
02/05/2018 7:52:34

הריווח…

שמעון טבדי
02/05/2018 7:53:03

נגרים מחורבנים תנו את הכדור כבר לדיוויס.

מישהו אמר שגארו שווה את החוזה שלו? אמרתי לכם הנס מול פורטלנד פג תוקף, זה מה שהוא שווה וציינתי אין לדיוויס מה לחפש בנ"א זו התקרה שלהם והיא לא תשנה, הוא חייב לדרוש טרייד אגרסיבי.

Smiley
Smiley
02/05/2018 7:56:50

אתה מבין שהווריורס קבוצה טובה בהרבה מפורטלנד?

שמעון טבדי
02/05/2018 8:00:04
Reply to  Smiley

ברור לי

Benjo
Benjo
02/05/2018 8:07:35

24 נק 8 ר 8 אס . אם זה היה ראסל היית חוגג. נותנים פייט יפה לקבוצה הסטורית שלא הרבה ינצחו אותה

שמעון טבדי
02/05/2018 8:18:14
Reply to  Benjo

הייתי חוגג? ראס נתן כאלו ותראה מה כתבתי עליו.

הנק שלו היו בגארבג', הוא היה מחריד היום

Benjo
Benjo
02/05/2018 8:32:21

נו טוב… נעזוב את סה. אני חושב אחרת אבל שיהיה.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
02/05/2018 7:53:21

האיבודים המטומטמים האלה גומרים לניו אורלינס את המשחק.

שמעון טבדי
02/05/2018 7:54:45

כפתגמו של הרבי פנחס גרשון, תם הטקס.

הייט תצחצח את המזלג ותתכונן המנה תכף יוצאת, עושים עוד קצת צלייה

הייט אשברי
הייט אשברי
02/05/2018 7:57:01

שמעון – עוד לא נגמר . הגחלים היום קצת קרים .

שמעון טבדי
02/05/2018 7:59:18

נגמר נגמר זה הצווחות האחרונות של השקנאים.

חזיר יבלות
חזיר יבלות
02/05/2018 7:56:33

איך המערב נחנק כל פעם מול הווריורס.. בושה

ברוך רובין
ברוך רובין
02/05/2018 8:04:03

ממש לא בושה מדובר בקבוצה הטובה בליגה ולדעתי הטובה בהיסטוריה, אני לא אוהב אותם אבל מעריך מאוד את הכדורסל היפה שלהם, אין שום בושה להפסיד לקבוצה שמחזיקה ב3 הקלעים הטובים בעולם ובשני עילויים התקפיים, והגנה מצויינת

ברוך רובין
ברוך רובין
02/05/2018 7:57:10

לפליקנס חסר עומק, הם לא קונטנדרים בדום מצב אבל בהחלט קבוצה שיכולה להקשות על כל קבוצה בליגה.

עידן
עידן
02/05/2018 7:57:29

קווין דוראנט עם עוד סוויש.משחק נפלא ברבע הרביעי

עידן
עידן
02/05/2018 8:00:04

הנה הבריחה בזמן הכי נכון במשחק

עדן
עדן
02/05/2018 8:00:40

להיות עם שני MVP בשיאם זה אחלה דרך לשחק ברבע האחרון על מנת להבטיח ניצחון

צביקה
צביקה
02/05/2018 8:00:51

המשחק הזה גמור, והלוחמים נראים עכשיו נפלאים כשקרי חזר, אבל תכלס זה 2-0 בבית של הלוחמים, מה שצפוי, השקנאים צריכים עכשיו להילחם על הבית

צביקה
צביקה
02/05/2018 8:01:21

קלע טהור. לא היה כמוהו מעולם בליגה הזאת

קלמנטה
קלמנטה
02/05/2018 8:01:27

הגנה… זו לא העונה הסדירה. הם מעולם לא היו רק קבוצץ התקפה…

בוני
בוני
02/05/2018 8:02:30

איפה כל החכמים שרשמו שאנטוני דיוויס הגבוה מעל כל הליגה.

אני לוקח את קוזינס לפניו בכל יום

קלמנטה
קלמנטה
02/05/2018 8:03:37
Reply to  בוני

אז אתה הזוי.

שמעון טבדי
02/05/2018 8:06:46
Reply to  בוני

חח הצחקת אותי בהצלחה עם קאזינס והורפורד ועם פלטון סביב לברון.

בוני
בוני
02/05/2018 8:08:26

קבוצה יותר איכותית מהסופרטימז של גולדן

שמעון טבדי
02/05/2018 8:17:09
Reply to  בוני

בהצלחה הייתי רוצה לראות את הקבוצה הזאת מול גולדן, היה מצחיק.

קלמנטה
קלמנטה
02/05/2018 8:02:56

קארי על הפרקט 25 דקות… +34

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
02/05/2018 8:04:08

זהו
מה נשאר?
ניו אורלינס יפסידו גם אחד בבית. אני מהמר שייגמר 4:1 לטובת הסטייקס. יהיה להם עוד משחק אחד בבית ואחרי הניצחון בו יעלו לגמר מול יוסטון. יהיה גמר מזרח מרתק בתנאי שהארדן לא ישפוך לאגר.

עידן
עידן
02/05/2018 8:06:29

וורירס-רוקטס גמר הנבא האמיתי.מי שתעלה תיקח אליפות

FuckTheRefs
FuckTheRefs
02/05/2018 8:09:08
Reply to  עידן

אתה באמת חושב שהרוקטס יכולים להם?
התיסכול יחרפן אותם ,תהיה בטוח

שמעון טבדי
02/05/2018 8:14:27
Reply to  FuckTheRefs

הטילים יצטרכו להיות בשיאם. קליי יציק מאד להארדן, לא יהיו להארדן סלים קלים. אם שאר הקלעים יצלפו ביוסטון תהיה סידרה צמודה, אחרת זה 5 משחקים.

עידן
עידן
02/05/2018 8:21:54
Reply to  FuckTheRefs

כן.לטילים יש כוח אש הגנה מצוינת ועומק יותר גדול משל הוורירס.לוורירס יש את הביג פור אבל המחליפים נחותים משמעותית מהמחליפים של הוורירס.אגב למרות ההשמצות על אוקלהומה גם היום אני בטוח שהיא הקבוצה השנייה שיכלה לנצח את הוורירס או את יוסטון[לא סיכוי גדול אבל עדיין עם סיכוי].אם אוקלהומה היו עולים הייתה סדרה יותר צמודה נגד יוסטון מאשר יהיה בין יוטה ליוסטון

עידן
עידן
02/05/2018 8:23:37
Reply to  עידן

מהמחליפים של הרוקטס

שמעון טבדי
02/05/2018 8:36:33
Reply to  עידן

כל מילה

בוני
בוני
02/05/2018 8:04:18

גם אל הורפוד הרבה יותר מדיוויס

עידן
עידן
02/05/2018 8:04:45

קליי היום מזעזע התקפית

שמעון טבדי
02/05/2018 8:05:20
Reply to  עידן

קליי לא הגיע היום

עידן
עידן
02/05/2018 8:09:03

גמור.בוקר טוב אדם ולילי ריגר

בוני
בוני
02/05/2018 8:10:04

ניו אורלינס יכולים להיות גאים ההפרש הוא רק חד ספרתי

שמעון טבדי
02/05/2018 8:16:06
Reply to  בוני

אז מה יעשה לברון שיפגוש אותם? זה יהיה עצוב, שם אפילו חד ספרתי לא יהיה.

בוני
בוני
02/05/2018 8:10:58

עוד יחשבו בטעות שהיה פה משחק צמוד

עידן
עידן
02/05/2018 8:14:05
Reply to  בוני

היה משחק צמוד.שגם ניו אורלינס הובילה בו לא מעט רק לקראת סוף הרבע הרביעי הוורירס ברחו לדו ספרתי והפליקנס החזירו לחד ספרתי בדקה האחרונה

שמעון טבדי
02/05/2018 8:15:10
Reply to  עידן

הנצחון לרגע לא הוטל בספק, זו הכוונה שלו, גולדן השתעשעו איתם קצת.

Benjo
Benjo
02/05/2018 8:29:44

שמעון לא הייתי אומר שהדיבור שלך מלוכלך ונגוע אבל יש לך נטיה לזלזל בשחקנים וגם בתגובות של אנשים אחרים. נטיה שהיא די יוצאת דופן פה באתר שמה שמאפיין אותו בניגוד כמעט לכל האתרים באינטרנט זה כבוד הדדי בין האנשים פה. לא מזלזלים פה באף אחד כולל בך. לגבי התחזיות שלך כל פעם שכתבת תרשמו אני רשמתי. אתה לא יוצא שם מי יודע מה טוב אבל נניח לזה. חס וחלילה אני לא מזלזל בך כי אני מכבד דיעה של כל אחד אחר וכל אחד יכול לטעות .. יהיה נחמד אם תשתדל שזה יהיה הדדי.

שמעון טבדי
02/05/2018 8:33:50
Reply to  Benjo

בדעה של מי זלזתי יש דוגמאות? אני זורם ומידי פעם מריץ צחוקים, חלילה מזלזל, יש פה תותחים אחד אחד של חוזי מקסימום. אם מישהו נפגע קבלו התנצלותי הכנה.

לרדת על שחקנים חלק מההנאה של האוהד שבי, אל תיקח את זה ברצינות.

Benjo
Benjo
02/05/2018 8:39:00
Reply to  Benjo

סבבה שמעון . מבין תקטע של הירידות והדאחקות זה חלק מהעניין .. סתם רציתי שתשים לב. הכל טוב. 🤘🤘

FuckTheRefs
FuckTheRefs
02/05/2018 8:16:40
Reply to  עידן

שמעון,יש לך דיבור מלוכלך ונגוע…צריך לשטוף את הפה שלך חבר.

שמעון טבדי
02/05/2018 8:20:50
Reply to  FuckTheRefs

איזה דיבור מלוכלך? מה אמרתי?

FuckTheRefs
FuckTheRefs
02/05/2018 8:23:24

lol

שמעון טבדי
02/05/2018 8:34:52

נו תן דןגמא איפה לכלכתי? נגר ופח זה לא נקרא אצלי ללכלך

הייט אשברי
הייט אשברי
02/05/2018 8:17:19

ג"ס שיחקה מפוזר היום . המון רשלנות ואיבודים . לא יחזור שוב בביג איזי.

FuckTheRefs
FuckTheRefs
02/05/2018 8:22:47

הלילה ללא קרי הייתם מפסידים על בטוח

הייט אשברי
הייט אשברי
02/05/2018 8:31:40
Reply to  FuckTheRefs

לא בטוח . הוא נתן משחק מצויין , בפרט בהתחשב שלא שיחק זמן רב .
אבל אם מראש הווריורס היו יודעים שהוא לא משחק גם היום , קשה לדעת איך המשחק היה מתפתח . היה יכול להיות דומה למשחק הראשון כשאתה יודע שהכוכב שלך חוזר אתה מרפה קצת מהדריכות . בפרט קליי , שמשחק וקולע אחרת כשהוא יודע שהאחריות עליו .

זיו פנמה
זיו פנמה
02/05/2018 8:24:38

אם 34 אסיסטים למשחק זה מפוזר ומרושל – דייהם..

הייט אשברי
הייט אשברי
02/05/2018 8:27:55

ו-16 איבודים . זה נקרא מפוזר .

בוני
בוני
02/05/2018 8:32:53

אין פה תחרות.

אם הם מנצחים במשחק כזה מרושל אז מה נגיד? דיוויס הוא באמת שחקן שהולך לטרוף את הליגה?

FuckTheRefs
FuckTheRefs
02/05/2018 8:34:32
Reply to  בוני

טרול

שמעון טבדי
02/05/2018 8:35:28
Reply to  FuckTheRefs

אגב תתחדש על הכינוי 🙂

בוני
בוני
02/05/2018 8:40:32

הוא מחליף כל יום כינוי, הגאון שאומר שהם היו מפסידים בלי קורי.

כנראה שהוא לא צפה במשחק הראשון.

ברבור שחור
ברבור שחור
02/05/2018 8:35:54

"what not kill you makes you stronger"
קליבלנד לקחו את המשחק בתצוגת ניסיון מדהימה. הנצחון במשחק השביעי נתן להם פוש אדיר. מדהים